mboost-dp1
Bedste aktuelle MOBA?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Helt klart DotA 2!
Genren har faktisk aldrig sagt mig noget. Har prøvet både LoL og HoN, men ingen af dem fangede mig.
DotA 2 fangede mig til gengæld med det samme, og jeg har vel brugt en 200 timer på det. Det er sikkert små ting i forhold til andre, men for mig er det klart en rekord når det gælder et MOBA spil
Genren har faktisk aldrig sagt mig noget. Har prøvet både LoL og HoN, men ingen af dem fangede mig.
DotA 2 fangede mig til gengæld med det samme, og jeg har vel brugt en 200 timer på det. Det er sikkert små ting i forhold til andre, men for mig er det klart en rekord når det gælder et MOBA spil
Jeg valgte League of Legends.
Spillede rigtigt meget Dota, og spiller også Dota2 til tider.
Men hvis man spiller med venner så er League of legends federe, synes jeg.
Det kræver mere at arbejde sammen som et hold.
Men hvis man vil smadre random noobs.. så er Dota/Dota2 sjovere, da man kan kneppe et helt hold alene xD
Men hvis man vil smadre random noobs.. så er Dota/Dota2 sjovere, da man kan kneppe et helt hold alene xD
Dejrullen (2) skrev:Jeg valgte League of Legends.
Kom op på lidt højere level så kan man ikke det mere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.