mboost-dp1

LAN-parties på newz, nu og i fremtiden

Gå til bund
Gravatar #1 - Pernicious
23. aug. 2002 08:09

newz.dk vil gerne være med til at fremme LAN-parties i danmark, men en overgang fik vi så mange 'nyheder' om disse, at vi valgte at de skulle skrives i det forum som var lavet til formålet.

Problemet er naturligvis at de ikke får samme eksponering herinde som de ville få på forsiden. Dette er vi ganske bevidst om, og er ved at gennemgå idéer til hvordan det kan ændres.

En af de idéer vi går og pusler med, er at lave en decideret event-sektion her på newz, naturligvis med henvisning fra forsiden.

HMN har dog ret travlt for tiden idet han bl.a. har fået nyt arbejde, men vi håber på at hvad vi end finder ud af at gøre med info om parties, vil det komme med i den næste opdatering af newz. Hvorår denne opdatering kommer vil jeg meget nødig sætte en dato på, og ved godt at ovenstående udtalelse dermed virker lidt tom, men jeg skal nok sparke til HMN så tit som muligt :)

Indtil da, vil nyheder om LAN-parties stadig blive henvist til dette forum. Forløbigt er kategorierne Net-parties størrer/mindre, fjernet fra kategori-listen.
Gravatar #2 - DiabloRex
19. sep. 2002 11:02
Hvad med at lave en box ude til venstre i lighed med "stemmebox" "søg efter nyhed" osv. hvor der bliver vist hvilke lanparties der er den pågældende uge?
Gravatar #3 - Hektor
19. sep. 2002 11:05
Jeg forstår så ikke helt problemet - der er hele to sektioner under profilen, man kan slå fra, så man ikke få de nyheder. At der så er mange, der ikke har forstået den mulighed, er vel ikke andres problem?
Gravatar #4 - annoia
19. sep. 2002 11:15
Synes i burde sortere i nyhederne tho... Gider ikke til en før(faktisk 2, billetsalg startet, billetsalg slut... Eller endnu flere :P) / under / Efter... Én nyhed må være nok per party!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login