mboost-dp1
NPRK-party den 5., 6. og 7. april (Aalborg)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Demo / LAN-parties
Vi holder <STRONG>NPRK</STRONG>-party den 5., 6. og 7. april. Det er i anledningen af, at vi nu har fået egen ADSL forbindelse. Den vil blive boosted til <STRONG>2 Mbit</STRONG>/512Kbit.
Vi afholder konkurrencer i Counter Strike med flere, der er præmier i alle konkurrencer fra KK-Data Vejgård. Dog skal der være mindst 4 hold til en konkurrende, for at der er præmier med. Der skal jo være lidt kamp om præmierne, de er ikke små endda. Det er <B>GRATIS</B> for medlemmer og <B>UPTDATE</B> grande special price: 50 kr for alle dagene for ikke medlemmer, engangs tilbud !.<B>Tilmelding</B>Der kræves tilmelding, se mere på www.nprk.dk
Vi afholder konkurrencer i Counter Strike med flere, der er præmier i alle konkurrencer fra KK-Data Vejgård. Dog skal der være mindst 4 hold til en konkurrende, for at der er præmier med. Der skal jo være lidt kamp om præmierne, de er ikke små endda. Det er <B>GRATIS</B> for medlemmer og <B>UPTDATE</B> grande special price: 50 kr for alle dagene for ikke medlemmer, engangs tilbud !.<B>Tilmelding</B>Der kræves tilmelding, se mere på www.nprk.dk
Da dette er en indbydelse til folk, burde I lige gøre noget mere ud af at få rettet sådan nogle åbenlyse stavebøffer som konkurrende og UPTDATE. Ellers føler man sq ikke at det er et sted hvor folk har tjek på tingene - men måske har I heller ikke det?
Kære sim
Styr på, jo det tror jeg nok, hvis du havde kikket lidt på siden, vil du nok opdage at det ikke er første gang vi holder et party. Men det har du nok ikke spildt tid på.
Jeg kan da til oplysning fortælle at, der er 10/100 Mbit switched fra HP invent, Soverum, huller nok til alle godt og vel, massere af strøm og fed stemning. Det er ikke Nordjyllands største, men nok det mest hyggelige.
Men det er vel ingenting sammenlignet med en typo =).
Styr på, jo det tror jeg nok, hvis du havde kikket lidt på siden, vil du nok opdage at det ikke er første gang vi holder et party. Men det har du nok ikke spildt tid på.
Jeg kan da til oplysning fortælle at, der er 10/100 Mbit switched fra HP invent, Soverum, huller nok til alle godt og vel, massere af strøm og fed stemning. Det er ikke Nordjyllands største, men nok det mest hyggelige.
Men det er vel ingenting sammenlignet med en typo =).
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.