mboost-dp1
37PFL7603D - LG6000 - LE-656 eller andre fladskærme?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har virkelig brug for hjælp.
Jeg har højest 7000 kroner at bruge, og det skal være en 37 tommer skærm, som skal hænge inde på mit værelse, hvor jeg skal lave en lille TV Stue på en måde. Jeg skal kunne se film godt og se en masse Kabel-tv i rigtig god kvalitet?
Nogen der kender nogle gode fladskærme, eller har erfaringer med de her.
Jeg har højest 7000 kroner at bruge, og det skal være en 37 tommer skærm, som skal hænge inde på mit værelse, hvor jeg skal lave en lille TV Stue på en måde. Jeg skal kunne se film godt og se en masse Kabel-tv i rigtig god kvalitet?
Nogen der kender nogle gode fladskærme, eller har erfaringer med de her.
37PFL7603D
rigtig god skærm, når den er indstillet korrekt.
naturlige farver i forhold til samsungen, ved ikke med LG, har ikk erfaring der.
har selv en ældre udgave af 37"philips
personligt ville jeg gå efter et 100Hz... da forskellen er ret stor.
rigtig god skærm, når den er indstillet korrekt.
naturlige farver i forhold til samsungen, ved ikke med LG, har ikk erfaring der.
har selv en ældre udgave af 37"philips
personligt ville jeg gå efter et 100Hz... da forskellen er ret stor.
Det kan sgu godt være at du har brug for hjælp, men var det ligefrem nødvendig også at oprette en fucking Brugerkategori?
Har bare et bud her :) ret billig og god efter min mening (har den selv) http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?CategoryID...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.