mboost-dp1
3D hardware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej newzere
Jeg har et ganske almindeligt Nvidia Geforce 8800 GS og en normal LCD skærm, Samsung 2232BW, som skulle understøtte op til 75 Hz refreshrate).
Hvis jeg nu gerne vil kunne se mine 3D spil i ... 3D, hvad skal jeg så købe? Jeg kan se at driveren umiddelbart understøtter en IR emitter og et par briller (shutters, formoder jeg), samt rød-blå briller (anaglyph?).
Jeg har i de glade CRT dage haft et par shutter briller, som var ret ringe. Og rød-blå briller har aldrig virket særlig imponerende.
Der findes nye teknikker og nye monitorer.
Hvad er jeres erfaringer, hvad er skod og hvad virker?
Jeg har et ganske almindeligt Nvidia Geforce 8800 GS og en normal LCD skærm, Samsung 2232BW, som skulle understøtte op til 75 Hz refreshrate).
Hvis jeg nu gerne vil kunne se mine 3D spil i ... 3D, hvad skal jeg så købe? Jeg kan se at driveren umiddelbart understøtter en IR emitter og et par briller (shutters, formoder jeg), samt rød-blå briller (anaglyph?).
Jeg har i de glade CRT dage haft et par shutter briller, som var ret ringe. Og rød-blå briller har aldrig virket særlig imponerende.
Der findes nye teknikker og nye monitorer.
Hvad er jeres erfaringer, hvad er skod og hvad virker?
Udover en skærm som kan køre 120Hz skal du bruge et par aktive shutter glasses og dit NVidia grafikkort.
Det kan fåes i en bundle som det her, som ikke inkluderer grafikkortet.
Det kan fåes i en bundle som det her, som ikke inkluderer grafikkortet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.