mboost-dp1

Airport Express + HDD, spørgsmål

Gå til bund
Gravatar #1 - DHampe
23. jul. 2010 14:40
Hej Allesammen :)

Jeg har nu siddet og kigget rundt på nettet, uden held, med undtagelse af gamle tråde (2+ år), derfor kommer jeg nu til jer :-)

Jeg vil have lavet mig noget trådlåst net, med airtunes og allerhelst en ekstern HDD.

- Jeg har haft kig på Airport Express, den tillader tilsyneladende kun printerdeling, kan dette omgåes/hackes?

- Apple TV, der er en hdd indbygget og der kan deles lyd, men kan den bruges som netværkshdd? kan der tilsluttes en HDD til USB? (evt. hackes el.lign.)??
- kræves der andet trådløst netværk? (har pt. en wifi router) skal den være apple for at bruge airtunes?

- Airport Extreme Base Station, giver mulighed for ekstern hdd via USB, men kan ikke umiddelbart bruges til Airtunes? right?

I bund og grund leder jeg efter hjælp til hvad den bedste løsning er, når jeg vil have Airtunes og en ekstern harddisk... Skulle der være mulighed for tilslutning af TV til stream/afspilning af video mv. vil det være en bonus :-)

På forhånd tak.
Gravatar #2 - Hithlum
23. jul. 2010 15:00
http://www.netgear.dk/Products/RoutersandGateways/...

Den her understøtter det vidst nok.
Gravatar #3 - DHampe
23. jul. 2010 17:04
den giver ingen løsning til Airtunes... Desuden ser jeg helst at det hele kunne løses med apple produkter (derfor macnation forums)
Gravatar #4 - DHampe
24. jul. 2010 08:40
Beklager kommentaren om macnation forums, var ikke logget ind og har placeret emnet forkert efter login.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [2068185157]
24. jul. 2010 15:09
DHampe (3) skrev:
Desuden ser jeg helst at det hele kunne løses med apple produkter

Why?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
24. jul. 2010 18:22
Du kan ikke gøre det du ønsker alene med en AX, men skal have både en AX og en AEBS...
Gravatar #7 - DHampe
25. jul. 2010 09:45
SlettetBruger (5) skrev:
Why?

Rimelig irrelevant indlæg, men af den simple grund at jeg i forvejen primært kører med Apple produkter og jeg har aldrig været mere tilfreds en siden jeg skiftede væk fra PC produkter.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [2068185157]
25. jul. 2010 15:04
So? hvis man så kunne finde noget der erstattede den løsning du søger, og samtidig til billigere penge burde du da være glad?`

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login