mboost-dp1
ASUS Eee PC Seashell 1005PX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Skal bruge en billig og let netbook med god batteritid til skolebrug (også gerne til at tage med på farten).
Har kig på ASUS Eee PC Seashell 1005PX til 2.395,-
Den har angiveligt op til 9,5 timers drifttid, og der er mulighed for 2GB RAM.
Har mat skærm.
Vægt 1,27kg
Er der nogen, der vil fraråde/anbefale dette køb?
Eller findes der bedre alternativer?
Har kig på ASUS Eee PC Seashell 1005PX til 2.395,-
Den har angiveligt op til 9,5 timers drifttid, og der er mulighed for 2GB RAM.
Har mat skærm.
Vægt 1,27kg
Er der nogen, der vil fraråde/anbefale dette køb?
Eller findes der bedre alternativer?
Jeg har selv en 1005ha med to gig ram.
Flere ting som er vær at husk.
Hvis du er power user bliver du højst sandsynligt træt af den lave performence, men det er mega fedt kun at skulle lade computeren når du kommer hjem.
Hvis du ikke har en anden computer bliver du nok træt af den der hjemme da den ikke er alt for hurtig, og den lille skærm (opløsning)
Hvis jeg skulle vælge i dag ville jeg nok tage en 12" computer med en lidt kraftigere cpu, men kun hvis du føler at du har pengene og ikke har en anden computer der hjemme..
Håber det kan bruges til noget:)
Flere ting som er vær at husk.
Hvis du er power user bliver du højst sandsynligt træt af den lave performence, men det er mega fedt kun at skulle lade computeren når du kommer hjem.
Hvis du ikke har en anden computer bliver du nok træt af den der hjemme da den ikke er alt for hurtig, og den lille skærm (opløsning)
Hvis jeg skulle vælge i dag ville jeg nok tage en 12" computer med en lidt kraftigere cpu, men kun hvis du føler at du har pengene og ikke har en anden computer der hjemme..
Håber det kan bruges til noget:)
Hvis du ønsker lidt power og har lidt plads i budgettet, så vælg en af Asus' lidt dyrere 13 tommer modeller. Intel Atom bliver aldrig rigtig hurtig og 10,1 tommer kan godt være lige i underkanten.
Jeg har selv en Asus Eee 1000HE med 2gb ram og kunne godt tænke mig lidt mere performance.
Jeg har selv en Asus Eee 1000HE med 2gb ram og kunne godt tænke mig lidt mere performance.
Bruger dem til en embeded løsning i firmaet, så har haft en 10 stykker igennem indtil videre..
Det er en ganske udmærket netbook, den er ikke så kraftig men i forhold til pris er den ganske udmærket. Den virker også ganske solid, ikke ret mange ting på den der kan gå i stykker.
Det er en ganske udmærket netbook, den er ikke så kraftig men i forhold til pris er den ganske udmærket. Den virker også ganske solid, ikke ret mange ting på den der kan gå i stykker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.