mboost-dp1
Australsk iPhone i Danmark
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Den gode gamle Silverback kan kun bruges uden for USA ved at unlocke/activate (nogen kalder det "hacktivate"). Til det kan jeg anbefale at bruge Quickpwn eller Pwnage Tool. De findes for det meste kun til Mac, men nogle ældre versioner findes også til Windows (Winpwn eksistere vist ikke mere).
Skal du jailbreake (dvs. muliggøre kørsel af tredjepartsprogrammer), kan nævnte programmer også gøre det. At jailbreake gør det muligt at modificere telefonen en del, hvor man bl.a. får adgang til temaer, et utal af forskellige gadgets/widgets, torrents, "explorer", en downloader, webserver, etc.
Af alternative programmer findes purple ra1n og lignede, som ender på "ra1n". Der en også et par stykker, som jeg har glemte navne på, som jeg vil råde dig til at holde dig fra. Men hehe.
Fortæl os da dine præferencer, og jeg skal forsøge at uddybe.
Hvis telefonen vil aktiveres igennem iTunes, skal du hacktivate. Det kan alle iPhones (1G, 3G, 3G S) af alle versioner (nyeste versioner kan kun fixes med Mac udgaven af Pwnage Tool, led da efter alternativer).
Skal du jailbreake (dvs. muliggøre kørsel af tredjepartsprogrammer), kan nævnte programmer også gøre det. At jailbreake gør det muligt at modificere telefonen en del, hvor man bl.a. får adgang til temaer, et utal af forskellige gadgets/widgets, torrents, "explorer", en downloader, webserver, etc.
Af alternative programmer findes purple ra1n og lignede, som ender på "ra1n". Der en også et par stykker, som jeg har glemte navne på, som jeg vil råde dig til at holde dig fra. Men hehe.
Fortæl os da dine præferencer, og jeg skal forsøge at uddybe.
Hvis telefonen vil aktiveres igennem iTunes, skal du hacktivate. Det kan alle iPhones (1G, 3G, 3G S) af alle versioner (nyeste versioner kan kun fixes med Mac udgaven af Pwnage Tool, led da efter alternativer).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.