mboost-dp1

Bedste bærbar til ca. 5000 kr

Gå til bund
Gravatar #1 - lucura
26. jan. 2009 12:26
Hej.
Jeg skal have ny bærbar og den må koste ca 5000 kr.
Gaming er ikke i højsædet, det ville dog være rart hvis den var ok til multimedia og ellers bare alm. surf og tekstbehandling...

Nogle gode forslag?

Mvh
Peter
Gravatar #2 - engfeh
26. jan. 2009 12:38
Hvilken størrelse? Skal den flyttes meget, og har den brug for lang batteritid?
Jeg ville nok købe denne her, fordi ThinkPads generelt går for at være af høj kvalitet, men du ville måske kunne få en hurtigere computer for de samme penge.
Gravatar #3 - paradise_lost
26. jan. 2009 12:51
Hvad med http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SH...

Okay bærbar for pengene, men ja Aldi/Medion trækker ned
Gravatar #4 - Weepy#
26. jan. 2009 15:29
Har fundet en Laptop http://www.laptop4u.dk/varer.php?vare=90549&vi...

der er flere varianter. Den koster godt nok 5295,-
Gravatar #5 - Wikzo
26. jan. 2009 15:41
Jeg købte en fra Zepto.dk til samme beløb. Dér har du god mulighed for at vælge indemaden.
Gravatar #6 - Systran
26. jan. 2009 16:23
Jeg ville kaste min kærlighed på en Lenovo N200 (ja, jeg har en ACER!). 4000 kr. :)

Stille og rolig robust, og kan bestemt du efterlyser i en computer.

Ellers har jeg selv haft kig på denne ASUS Pro50SL, som også kunne være noget for dig. Vil i høj grad mene, man fik noget for pengene :)
Gravatar #7 - engfeh
26. jan. 2009 17:00
Systran (6) skrev:
Stille og rolig robust

Hmm... Jeg har selv haft en N100 (Samme computer, bare ældre chips), og jeg ville ikke anbefale den. Den var god så længe den virkede, men den er simpelt hen ikke solidt nok bygget. Jeg har ikke selv haft en Zepto, men det er ikke gode ting jeg har hørt om deres kvalitet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login