mboost-dp1

Bedste BT headset pt.

Gå til bund
Gravatar #1 - VonDoom
21. apr. 2010 12:43
Hej nogen der kan anbefale et godt Bluetooth headset til mobilen?
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
21. apr. 2010 14:41
Jabra Stone, synes selv det er glimrende, lille, smart oplader (en dock/holder, du lader op og kan hive med rundt, så den ikke skal i et stik et eller andet sted, for at få mere juice på, betyder reelt, at så snart du ikke har din dimmer på øret, så lader den), det er micro-usb, der skal i dock-laderen, der er god standby tid på og du kan have to telefoner connected på samme tid, er sgu ret smart.

Edit: Og så er det dansk.
Gravatar #3 - VonDoom
22. apr. 2010 08:34
Hvordan er det iforhold til baggrundsstøj, skal bruge det i bilen.
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
23. apr. 2010 14:35
Har indbygget BT-crap i bilen, så ved ikke, hvordan Stone virker i det miljø, men umiddelbart ville jeg gætte på, at det er glimrende til det, da jeg i hvert fald ikke er generet af baggrundsstøj - de laver jo også primært headsets til kontormiljøer, så der er nok taget højde for det.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [3530224746]
23. apr. 2010 16:03
Plantronics voyager pro er genial :)
Gravatar #6 - Azuria
23. apr. 2010 16:49
Er ret glad for mit Jabra JX10, kan tilsluttes 2 telefoner, så kører både firma og privat på det.
God lyd, og god støjreduktion.
Sidder godt i øret, også over en længere periode, følger flere størrelser bøjler og gummidupper med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login