mboost-dp1
Beskyttelse af iPhone?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg vil gerne høre om der er nogle der har et god bud på hvad jeg skal købe hvis jeg gerne vil beskytte min iPhone under sport.
Findes nogle gode covers, etuier, æsker eller noget som er både vandtæt og stødsikkert. Jeg vil have telefonen med ud når jeg cykler mountain bike her gennem vinteren i regn og mudder.
Det er ikke noget krav at telefonen kan betjenes mens den er i æsken, så den må godt være helt lukket.
Nogen erfaringer jeg kan gøre brug af?
/Svende
Findes nogle gode covers, etuier, æsker eller noget som er både vandtæt og stødsikkert. Jeg vil have telefonen med ud når jeg cykler mountain bike her gennem vinteren i regn og mudder.
Det er ikke noget krav at telefonen kan betjenes mens den er i æsken, så den må godt være helt lukket.
Nogen erfaringer jeg kan gøre brug af?
/Svende
Jeg ville personligt investere i en shuffle i stedet for, hvis det da ikke er fordi at du gerne vil kunne snakke i telefon mens du cykler (hvilket er ulovligt btw..). Men en shuffle koster stort set det samme som de gode covers gør.
svendeweb (1) skrev:Findes nogle gode covers, etuier, æsker eller noget som er både vandtæt og stødsikkert.
iFugl er det nyeste, smarteste og nemmeste inden for beskyttelse af dit iProduct og kan modificeres 100% efter brugerens behov, det vil derfor være en oplagt mulighed for dig til netop denne lejlighed.
iFugl byder på mange fantastiske fordele som går rent ind hos Apple-elskere, der kan lide simpelt og smart design. Produktet har en smart ensartet overflade og kun en enkelt ind- og udgang til din gadget. Synes man dette er for kedeligt er det til iFugl ikke nødvendigt at købe special-designede overtræk, man maler blot sin iFugl i sin helt egen farve.
Til at lave din personlige iFugl anvendes kun få og simple redskaber, til at bygge dit fantastiske itui indkøbes et bræt af en passende længde som saves i mindre stykker til at udgøre coverets 6 sider. Det er vigtigt at lave et hul af en passende størrelse i den ene side af din iFugl. Med passende størrelse forstås, at hullet skal være lige netop stort nok til at få det iProdukt du ønsker at tiltrække ind i iFuglen, men uden at tillade større produkter fra Apple adgang. Husk på at nyere iPhone modeller kun opholder sig i områder med fuld 3G-dækning.
Siderne sættes sammen til en firkantet kasse af valgfri størrelse og udformning, alt efter behov.
Det er vigtigt at du indvendigt forer din iFugl med et blødt og stødabsorberende materiale for anvendelse til for eksempelvis sport. Vi anbefaler at du anvender noget af det gamle avispapir Post Danmark ganske gratis leverer direkte til din postkasse tirsdag eller onsdag, hver uge. Krøl avisstykker sammen og læg dem i bunden af din smarte iFugl.
Når det er tid til at anvende din nye fantastiske iFugl, put da din gadget ned i plastikpose og binde en knude på denne, indfør din iPod eller iPhone i din iFugl og stop til med avispapir. Du er nu klar til at tage din iPod eller iPhone med dig overalt, uden at skulle bekymre dig om at produktet tager skade af hverken vand eller slag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.