mboost-dp1
Cisco air-lap1142n-a-k9 acces point
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har fået sådan en fætter her forærende og tænkte jeg gerne ville have draft n på mit trådløse netværk.
Mit problem er så at jeg intet aner om produktet og hvordan man sætter det op. Jeg er kommet så langt som at jeg skal bruge en controller af en art, det tror jeg ikke jeg har. Skal den bare sælges videre eller kan jeg sætte den op uden den her controller?
Mit problem er så at jeg intet aner om produktet og hvordan man sætter det op. Jeg er kommet så langt som at jeg skal bruge en controller af en art, det tror jeg ikke jeg har. Skal den bare sælges videre eller kan jeg sætte den op uden den her controller?
Det kan godt sættes op uden controller, men det kræver at du først får det konverteret til autonomt (Anonymous).
En hurtig google søgning gav mig ikke meget resultat, så prøver at logge på CCO. Hvis jeg finder en guide der, så får jeg lagt den op et andet sted.
En hurtig google søgning gav mig ikke meget resultat, så prøver at logge på CCO. Hvis jeg finder en guide der, så får jeg lagt den op et andet sted.
Generel guide til konvertering af access points fra Anonymous til Lightweight.
Længere nede i guiden står der hvordan man konverterer tilbage.
Mere præcist her.
Det står i typisk "cisco sprog", så det kan muligvis godt være en smule kringlet at komme igennem, men det burde kunne lade sig gøre.
Husk nu at hvis du først er gået igang med konverteringen, er det en meget dårlig idé at tage strømmen fra AP'et.
Længere nede i guiden står der hvordan man konverterer tilbage.
Mere præcist her.
Det står i typisk "cisco sprog", så det kan muligvis godt være en smule kringlet at komme igennem, men det burde kunne lade sig gøre.
Husk nu at hvis du først er gået igang med konverteringen, er det en meget dårlig idé at tage strømmen fra AP'et.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.