mboost-dp1

Digital TV tuner -> ethernet streaming?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
3. nov. 2009 13:59
Hvad findes der af udstyr der kan tage et DVB-C signal og streame det på et netværk?
Jeg har stiftet bekendtskab med en bygherre, som har lovet at der er TV i en bygning, men undlod at føre et antennekabel rundt. Så eneste rentable mulighed er at streame det.
Jeg mindes der er et par stykker her på newz, der kan streame et TV-signal via nettet. Hvilket udstyr bruger I?
Gravatar #2 - Fjolle
3. nov. 2009 14:14
Det eneste jeg lige kan komme i tanke om der ikke omhandler noget med en computer er nok en slingbox. Er dog ikke helt sikker på om den kommer med dvb-c.
Gravatar #3 - Dreadnought
4. nov. 2009 11:13
Det ser ud til at Slingbox PRO-HD måske er en mulighed. Den har en DTV QAM digital tuner, men om det er kompatibelt med DVB-C har jeg ikke undersøgt endnu, men den har ikke en kortlæser.

En lille rant til Slingbox: Latterlig langsom hjemmeside. Dokumentation er næsten lig lort. Det er imponerende så lidt de har fået klemt ned i deres dokumentation.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login