mboost-dp1
ekstern harddisk har ødelagt min filer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Western Digital MyBook Essential 500gb
hej jeg har lige formateret min computer og lagt alle min filer over på den ekstern uden problemer men efter min formatering hvor jeg vil ligge dem over er sådan set alle min filer ødelagt eller mest viser at mappen de var i er tom
nogen gangen siger ekstern at der er sket en fejl på min pc og så vil den have jeg formater eksternet :o
håber virkelig dette kan løses for ellers har jeg miste en god del familie billeder og film og gamle film jeg gemte på min pc og spil/musik
....
hej jeg har lige formateret min computer og lagt alle min filer over på den ekstern uden problemer men efter min formatering hvor jeg vil ligge dem over er sådan set alle min filer ødelagt eller mest viser at mappen de var i er tom
nogen gangen siger ekstern at der er sket en fejl på min pc og så vil den have jeg formater eksternet :o
håber virkelig dette kan løses for ellers har jeg miste en god del familie billeder og film og gamle film jeg gemte på min pc og spil/musik
....
Hvis du ikke finder et program der kan hjælpe dig, så vil jeg anbefale RecoverIT, de kunne hjælpe mig da jeg ikke fandt noget program der kunne, godt nok til EXT3, men de fik genskabt næsten alle filer efter jeg havde flyttet rundt på partitioner og mistede forbindelsen til disken i mens.
GetDataBack for NTFS
Hent en trial... hvis programmet kan se filerne.. så kan du redde dem en af gangen.. eller alle på en gang hvis du køber det!
Hent en trial... hvis programmet kan se filerne.. så kan du redde dem en af gangen.. eller alle på en gang hvis du køber det!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.