mboost-dp1

Ekstra juice til Ekstern Harddisk - kabel

Gå til bund
Gravatar #1 - Bjørn
3. jun. 2008 21:35
Halløj -

Har en
Western Digital Passport Portable Ekstern Harddisk som får strøm fra USB stikket. I enkelte tilfælde har jeg oplevet at den ikke får nok saft og kraft fra en enkelt port!

Jeg ærinder engang at have set et kabel hvor der er mini-usb i den ende ende, og to type A i den anden - hvor det ene har til formål at give ekstra strøm. Men kan simpelthen ikke finde det på edbpriser.dk

Nogen som kan hjælpe?

PS: Kan sige det er en virkelig lækker lille sag. Har haft den med rundt i syd-øst asien og den har været udsat for lidt af hvert, but it keeps running...
PPS: Ved godt at fx front USB ikke altid levere max power, men problemet har opstået på en bærbar.
PPS: Det værste er faktisk at i nogle tilfælde - når der ikke er nok strøm - så registrere xp at der er tilsluttet en ny hardware enhed og begynder at søge efter driver, uden held! Det pissede mig gevaldigt af i starten da jeg ikke fattede hvad der skete. De skide bambus computere og deres skide bambus net i Asien :-) Så lærte jeg at mærke på cased og føle om disken spinnede up - hvis det var tilfældet så - great succes...
Gravatar #3 - rumagenten
7. jun. 2008 08:14
den fulgte med til min plextor 320GB ekstern. med eSATA
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login