mboost-dp1

En god gamermus :)

Gå til bund
Gravatar #1 - Lomholt
4. mar. 2010 19:22
Hey folkens :)

Har endnu et spørgsmål...

Det har jo lige været lønningsdag, og vil gerne fornye min mus - lige nu har jeg en Razer Diamondback 3G, og vil sgu egentlig gerne have en ny :)

Er der en god gamermus i så kan anbefale? Må meget gerne være razer, men vil os gerne prøve noget andet - har tænkt lidt på en Roccat Kone.

Skriv jeres forslag :D
Gravatar #2 - ignuz
4. mar. 2010 19:30
Er super glad for min Roccat Kone hvor alt fungerer perfekt ( hvis man ser bort fra rullehjulet der er gået i stykker en enkelt gang). Kone kan virkelig anbefales hvis du har brug for en mus med mange knapper.
Gravatar #3 - Lomholt
4. mar. 2010 20:31
Ignuz (2) skrev:
Er super glad for min Roccat Kone hvor alt fungerer perfekt ( hvis man ser bort fra rullehjulet der er gået i stykker en enkelt gang). Kone kan virkelig anbefales hvis du har brug for en mus med mange knapper.

Hmm, jeg tror ikke jeg vælger en Kone hvis der er problemer med scrollingen så :P
Nej har egentlig ikke brug for genvejsknapper på min mus :) har en masse på mit G15 tastatur :) ..

Gravatar #4 - ignuz
4. mar. 2010 20:48
MrDanielson (3) skrev:
Hmm, jeg tror ikke jeg vælger en Kone hvis der er problemer med scrollingen så :P
Nej har egentlig ikke brug for genvejsknapper på min mus :) har en masse på mit G15 tastatur :) ..

Der er blot en del der har oplevet problemer med de tidlige versioner med at rullehjulet "knækkede" . Men det er som sagt kun sket engang for mig og siden har jeg ikke haft problemer. De fixede derudover problemet hurtigt ved at give mig en ny mus i løbet af få dage.
Gravatar #5 - Lomholt
4. mar. 2010 21:30
Ignuz (4) skrev:
MrDanielson (3) skrev:

Der er blot en del der har oplevet problemer med de tidlige versioner med at rullehjulet "knækkede" . Men det er som sagt kun sket engang for mig og siden har jeg ikke haft problemer. De fixede derudover problemet hurtigt ved at give mig en ny mus i løbet af få dage.

Ah okay :P ellers er det jo i hvertfald en super fed mus, især det med at man kan skifte farverne på den osv :) men er lidt i tvivl på det område .. hmm :d
Gravatar #6 - gnаrfsan
4. mar. 2010 23:27
Jeg er ret glad for min G9+min steel series måtte af tyndt, hårdt plastik.
Gravatar #7 - fjols
5. mar. 2010 07:09
Hvilken slags spil?
Jeg ville vælge:
Roccat kone til all-round
Razer Naga til MMOs
Gravatar #8 - fidomuh
5. mar. 2010 07:51
Mbleh.. Roccat Kone.. Har selv lige koebt en.

Der er problemer med vaegtsystemet, ifoelge en hel del mennesker. Resultatet for mig, er at jeg bare ikke har nogen vaegt i ( musen er tung nok i sig selv anyway ), men det er lidt 'skod' at vaegtsystemet bare ikke virker.

Dertil kommer nogle "quirks" i forbindelse med deres drivere.
Saetter jeg DPI paa min windows computer, oplever jeg at pointeren koerer langsommere ifht. min bevaegelse, hvis jeg bevaeger musen *hurtigt*. Bevaeger jeg musen *langsomt*, oplever jeg at pointeren koerer hurtigere end min bevaegelse.

Det giver en ret inkonsistent oplevelse og goer faktisk at jeg aldrig bruger settings i windows.. Den staar paa 'default' og der koerer den saa ogsaa rigtigt godt.

Alt i alt en god mus, med nogle quirks. :P
Gravatar #9 - Lomholt
5. mar. 2010 11:55
fjols (7) skrev:
Hvilken slags spil?
Jeg ville vælge:
Roccat kone til all-round
Razer Naga til MMOs

Counter strike, Far Cry, Crysis, TF2, Battlefield 2 - ja mange forskellige spil :-)

fidomuh (8) skrev:
Mbleh.. Roccat Kone.. Har selv lige koebt en.

Der er problemer med vaegtsystemet, ifoelge en hel del mennesker. Resultatet for mig, er at jeg bare ikke har nogen vaegt i ( musen er tung nok i sig selv anyway ), men det er lidt 'skod' at vaegtsystemet bare ikke virker.

Dertil kommer nogle "quirks" i forbindelse med deres drivere.
Saetter jeg DPI paa min windows computer, oplever jeg at pointeren koerer langsommere ifht. min bevaegelse, hvis jeg bevaeger musen *hurtigt*. Bevaeger jeg musen *langsomt*, oplever jeg at pointeren koerer hurtigere end min bevaegelse.

Det giver en ret inkonsistent oplevelse og goer faktisk at jeg aldrig bruger settings i windows.. Den staar paa 'default' og der koerer den saa ogsaa rigtigt godt.

Alt i alt en god mus, med nogle quirks. :P

Arg lyder da godt nok surt :S hvis jeg skal have en mus skal der ikke være problemer med den :P

-------
Har også tænkt lidt på G9x :-D?
Gravatar #11 - cyandk
5. mar. 2010 12:44
MX518 er stadig en af de bedste, efter alle disse år.
Gravatar #12 - Colapusheren
10. mar. 2010 13:51
Logitech G5 ... Har elsket den siden første gang jeg fik den i hånden!

Nemt at skifte mellem forhåndsindstillet sens, og vægten vælger man også selv. Sammen med Steelpads QcK+ stofmåtte, er det et perfekt par! :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login