mboost-dp1

Endnu engang trådløs router...

Gå til bund
Gravatar #1 - Chewy
12. jun. 2013 22:58
Ja, mine forældres 10-15 år gamle router står til at skulle udskfites.
Der er tale om 3 etager (kælder, Stue, 1. Sal), der er 8,40m*4,20m.
Der er som udgangspunkt 2-3 computere logget på via WiFi, samt 3-4 smartphones. Plus en PS3 og til sidst 2 Samsung YouSee bokse via LAN. Og der kommer på sigt også en NAS på (Næste gang deres eksterne HDD skal udskiftes..)

Jeg har umiddelbart kigget på denne her.
Er noget jeg har overset, og er der nogen der har erfaringer, eller andre forslag?
Gravatar #2 - Sand.
15. jun. 2013 08:31
Den, du selv har linket til, er efterhånden mit standardsvar, når folk spørger efter trådløs router. Har ikke oplevet problemer med en eneste af de 3-4 stykker, jeg har leget med.

Den har USB-indgang, så du kan være heldig at den understøtter dine forældres eksterne HDD, og så har du næsten den NAS-funktionalitet ;)
Gravatar #3 - Daniel-Dane
15. jun. 2013 09:58
Sand. (2) skrev:
Den, du selv har linket til, er efterhånden mit standardsvar, når folk spørger efter trådløs router. Har ikke oplevet problemer med en eneste af de 3-4 stykker, jeg har leget med.

Den har USB-indgang, så du kan være heldig at den understøtter dine forældres eksterne HDD, og så har du næsten den NAS-funktionalitet ;)

http://newz.dk/forum/hardware/endnu-engang-traadlo...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login