mboost-dp1

Erfaring med toshiba laptop

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
10. aug. 2009 09:20
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barba...

Nogen der har brugt noget lignende til studiebrug? Kan den klare til at blive slæbt rundt hver dag?

Pros and cons?
Gravatar #2 - Hrandersen
10. aug. 2009 10:01
Min kæreste bruger en Toshiba bærbar til studiebrug, tror faktisk den er magen til den du linker, hardwaren er ihvertfald det samme.
Hun har ikke haft problemer med den, og den er ikke knækket feks. i hængslerne som hendes acer gjorde under normal tranport i en taske
Gravatar #3 - Imperial
10. aug. 2009 17:00
Bruger selv en Toshiba til studiebrug, det er dog en større model end den du linker.
Jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet, men jeg installerede også windows 7 RC på den.
Det gjorde jeg fordi jeg ikke kan holde alle de ekstra og bonus programmer ud som man får med når man køber den -.-

Men der er ikke noget galt med min, så ud fra min egen erfaring kan jeg kun sige god for den :)
Gravatar #4 - Dr.pikkuk
13. aug. 2009 06:35
jeg ejer en toshiba, og jeg må desværre sige at jeg ikke er tilfreds med den.
Der har været storekompatibilitets problemer, der gør at jeg blandt andet ikke har kunne tilslutte eksterne lydkort, ej heller virker visse af mine usb-sticks heller ikke - som den eneste computer jeg har oplevet det ved.
Desuden har den medfølgende software været stærkt resource krævende og latterlig "dumsmart".

Det bliver ihertfald ikke en toshiba mere fra min side. Der jo nok en grund til at de er så billige.
Gravatar #5 - holmen
13. aug. 2009 07:03
Well, man kan jo fjerne al det crapware der ligger, må man gå ud fra. Eller også kan man smide et andet OS på den.
Det jer var mest interesseret i var info om den fysiske holdbarhed og hvorvidt den kan klare at blive brugt til studiebrug.

Jeg takker for svarene.
Gravatar #6 - XorpiZ
13. aug. 2009 07:41
holmen (5) skrev:
Well, man kan jo fjerne al det crapware der ligger, må man gå ud fra. Eller også kan man smide et andet OS på den.
Det jer var mest interesseret i var info om den fysiske holdbarhed og hvorvidt den kan klare at blive brugt til studiebrug.

Jeg takker for svarene.

Jeg anbefalede den samme Toshiba, som du linker til (mener jeg) til en kammerat, der ville købe den til sin kæreste. Og hun har været fuldt ud tilfreds, så vidt jeg ved.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login