mboost-dp1

Fejl i android 4.3 til Google nexus 7 ?

Gå til bund
Gravatar #1 - poweruser
14. aug. 2013 08:46
Efter den nye android ver. 4.3 er kommet til Google nexus 7 tablet, er der flere, som har oplevet at bla. skærm rotation ikke virker. Jeg har også fået denne fejl. Som i kan se på dette link er der flere, som er ramt af denne fejl.

http://productforums.google.com/forum/#!msg/mobile...

Er der andre herinde som har oplevet fejl efter opdatering?
Gravatar #2 - qruze
14. aug. 2013 12:28
Jeg syntes min er meget hurtig til at bruge strøm. Et par dage uden at jeg bruger den. Når jeg kigger på batteri status har OS'et brugt markant den største mængde strøm.
Gravatar #3 - Nåkja
14. aug. 2013 12:36
qruze (2) skrev:
Jeg syntes min er meget hurtig til at bruge strøm. Et par dage uden at jeg bruger den. Når jeg kigger på batteri status har OS'et brugt markant den største mængde strøm.

Det er ikke pålideligt. Jeg vil anbefale at du prøver med BetterBatteryStats eller lignende.

Forbruget, der udgøres af Android OS, kan skyldes apps.
Gravatar #4 - gramps
14. aug. 2013 16:17
Jeg har ikke haft problemer med skærmrotation på min Nexus 7. Den bruger dog også strøm hurtigere end før, på trods af Deep Sleep. Før kunne den ligge i 10-12 dage hvis man ikke brugte den og stadig have strøm på batteriet. Nu er der kun til et par dage.
Gravatar #5 - qruze
15. aug. 2013 07:19
Til nummer 3 og 4. Mange tak for tips, det vil jeg prøve.
Gravatar #6 - Magten
23. aug. 2013 08:54
http://www.neowin.net/news/google-starts-rolling-o...

Ah nvm, det er tilsyneladende den nye Nexus 7 - men måske samme problem?
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
23. aug. 2013 11:43
Det er dog en GNEX, men har 4.3 på og forbruget er gak, masser af deep sleep (1-2% i timen), men så snart jeg har den i brug sluger den uffateligt mængder strøm, den bliver varmere og render i thermal throtteling konstant. Hvad der sker ved jeg ikke.
Gravatar #8 - gramps
23. aug. 2013 12:12
Der er lige kommet en opdatering til Nexus-enheder. Har det afhjulpet de problemer folk har haft?
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
23. aug. 2013 12:26
Har lige smidt den på, dete vil vise sig i løbet af weekenden.
Gravatar #10 - paradise_lost
23. aug. 2013 12:33
qruze (2) skrev:

Det skulle være en af de ting der netop er løst med 4.3. En del siger at netop batteri problemet er blevet løst med 4.3.
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
23. aug. 2013 12:36
Min kører væsentligt hurtigere kan jeg fortælle,
Gravatar #12 - Zombie Steve Jobs
23. aug. 2013 13:21
Og den er mere generøs med batteriet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login