mboost-dp1
Fladskærms problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej :)
jeg har fået ny 32" PHILIPS fladskærm med 100 Hz og Full HD.
Det er alt sammen meget godt indtil jeg sætter min ps3 til....skærmen bliver underligt farvet og selvom jeg har prøvet at indstille skærmen skifter den hele tiden zoom, så skærmen bliver større eller mindre som om den ikke rigtig kan finde den rigtige "ramme" til enheden hvilket er meget irriterende og samtidig hvis jeg spiller COD black ops, følger skærmen ikke ordentligt med og nogen gange følger den for meget med når jeg sigter? har ikke oplevet det med andre fladskærme? nogen der har nogen idéer?
Hilsen Anders
jeg har fået ny 32" PHILIPS fladskærm med 100 Hz og Full HD.
Det er alt sammen meget godt indtil jeg sætter min ps3 til....skærmen bliver underligt farvet og selvom jeg har prøvet at indstille skærmen skifter den hele tiden zoom, så skærmen bliver større eller mindre som om den ikke rigtig kan finde den rigtige "ramme" til enheden hvilket er meget irriterende og samtidig hvis jeg spiller COD black ops, følger skærmen ikke ordentligt med og nogen gange følger den for meget med når jeg sigter? har ikke oplevet det med andre fladskærme? nogen der har nogen idéer?
Hilsen Anders
fjols (7) skrev:Du har aldrig hørt om noget der ikke har virket 100% selvom det var helt nyt?
Ps. Tænk lingie...
Ronson (11) skrev:Opdater tv-software og slå spilmode til/hd natural motion og lignende fra.
Husk at tilføje din ps3 som en spillekonsol.
This - det slår alt signalbehandling fra, og fjerner billede lag. Gælder i øvrigt også for en PC sluttet til et phillips TV, ellers kan man tydeligt mærke at musen lagger.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.