mboost-dp1
Foreslå mig god PC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Gief mo4r infoz!
Nej, seriøst, ingen kan svare på, hvad du vil have, da ingen ved, hvad du vil have! Der er ikke noget, som hedder en "god pc". Der er noget, der hedder en "pc, der lever op til kravene", men når du ikke har stillet nogle krav, så vil jeg være så fræk at anbefale denne:
... MEGA seje computer, kun til dig!
Nej, seriøst, ingen kan svare på, hvad du vil have, da ingen ved, hvad du vil have! Der er ikke noget, som hedder en "god pc". Der er noget, der hedder en "pc, der lever op til kravene", men når du ikke har stillet nogle krav, så vil jeg være så fræk at anbefale denne:
... MEGA seje computer, kun til dig!
Straight from the horse's mouth.Ronson (3) skrev:Og ja selvfølgelig kan den det, dem til 8000 har vi kun for at narre penge ud af folk.
http://www.100dollarnetbook.com/
alt på siden af lort men er ligeså godt som dit eksempel og de har en dag deres egen tablet :D
alt på siden af lort men er ligeså godt som dit eksempel og de har en dag deres egen tablet :D
Køb en gameboy colour og en gameboy printer og selvfølgelig også et gameboy camera så er du sgu den sejeste ske i skuffen!
Er det ikke det samme som i denne tråd der foregår?
For han har da været ganske aktiv med at spørge forskellige steder men har ikke svaret en eneste af dem.
For han har da været ganske aktiv med at spørge forskellige steder men har ikke svaret en eneste af dem.
Jeg har en dell inspiron 5160 med 1Gb ram, 40 GB hdd, geforce 5xxx go >GFX med 32 eller 64 mb dedikeret hukommelse.
Den har en 15,1" 4:3 skærm (vist nok) og en intel mobile 2,8 GHz P4 processor. Den kan du få rmed windows XP home edition for den nette sum á 2400 kroner - inkl. lader, uden mus og uden taske.
Den har en 15,1" 4:3 skærm (vist nok) og en intel mobile 2,8 GHz P4 processor. Den kan du få rmed windows XP home edition for den nette sum á 2400 kroner - inkl. lader, uden mus og uden taske.
holmen (10) skrev:Jeg har en dell inspiron 5160 med 1Gb ram, 40 GB hdd, geforce 5xxx go >GFX med 32 eller 64 mb dedikeret hukommelse.
Den er brugt og lidt gammel, men kører skide godt og gør damerne våde i trussen fordi den lugter af gammel sæd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.