mboost-dp1
Gaming headset
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Som overskriften siger mangler jeg et nyt gaming headset. Jeg ønsker et headset i prisklassen 400-900 kr. Jeg har desværre ikke så meget forstand på hvilke headsets der fortiden er bedst indenfor den prisklasse og som nogenlunde er i stand til at opfylde mine krav.
Der er følgende krav til headsettet:
Mindst 2 meter ledning
Helst USB.
Skal have en mikrofon af ordentlig kvalitet.
Håber i er i stand til at hjælpe mig.
Der er følgende krav til headsettet:
Mindst 2 meter ledning
Helst USB.
Skal have en mikrofon af ordentlig kvalitet.
Håber i er i stand til at hjælpe mig.
Har kigget på http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4... forresten.
Hvad vil du bruge USB til? Hvis du køber sådan et, vil du ikke have muliughed for at bruge et eller andet fancy ludkort, når du har tilsluttet det USB. Når de skriver virtual 7.1, så tror jeg næppe det har så meget med 7.1 at gøre. Men kan ik sige det med sikkerhed, har ik selv hørt hvordan det lyder.
Jeg vil forslå et Steelseries 5H, som du både kan få med og ude USB (du må lige selv finde versionen uden USB på deres side). Forskellen er at du får et lille USB lydkort med.
Jeg vil forslå et Steelseries 5H, som du både kan få med og ude USB (du må lige selv finde versionen uden USB på deres side). Forskellen er at du får et lille USB lydkort med.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.