mboost-dp1
GPS Tracker med egen backend
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg har kigget på denne GPS tracker fra Garmin: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=67686&...
Men kan se de reklamerer meget med deres egen subscription software til selve lokaliseringen.
Jeg skal bruge en tracker til mit eget projekt og vil derfor høre om i ved om man kan ændre på dens endpoint?
Kan man ikke, kender i så andre GPS trackere der kan sættes op til at bruge en REST service eller lign.
Smartphones duer ikke til dette formål, så alle forslag i den retning er ligegyldige :)
Men kan se de reklamerer meget med deres egen subscription software til selve lokaliseringen.
Jeg skal bruge en tracker til mit eget projekt og vil derfor høre om i ved om man kan ændre på dens endpoint?
Kan man ikke, kender i så andre GPS trackere der kan sættes op til at bruge en REST service eller lign.
Smartphones duer ikke til dette formål, så alle forslag i den retning er ligegyldige :)
Den vil jeg meget gerne smide op sammen med et billede af dig (ala Advice Terra), men jeg ved ikke, hvilket billede jeg skal bruge.Alrekr (2) skrev:SMARTPHONES!!!
De kan alt. iPhones kan i hvert fald.
Dette eller dit bryllupsbillede. Jeg foretrækker selv førstnævnte.
Daniel-Dane (3) skrev:Den vil jeg meget gerne smide op sammen med et billede af dig (ala Advice Terra), men jeg ved ikke, hvilket billede jeg skal bruge.Alrekr (2) skrev:SMARTPHONES!!!
De kan alt. iPhones kan i hvert fald.
Dette eller dit bryllupsbillede. Jeg foretrækker selv førstnævnte.
Ah fuck. Så røg den anonymitet :(
Var det egentlig dig eller Ronson som fandt ud af det? Jeg kunne ikke lige gennemskue det inde på Kynz.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.