mboost-dp1

Handle hos pixmania.com

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
17. maj 2011 07:58
Jeg skal bruge en hårklipper, og går efter en Philips QC5170, og har fundet en hos pixmania.com og ville høre om der var nogen der har erfaringer med at handle med dem. pixmania.com/dk/dk/3300906/art/philips/trimmer-qc5170-01.html?srcid=7139&Partenaire=Pricerunner_DKdk&CodePromo=oui&aftrack=TVRBd05qc3hOak14T3pBek16ZzBOakk1OzEzMDU2MTg3ODY7
Gravatar #2 - Alrekr
17. maj 2011 07:59
Jeg har hørt dårlige ting, og det hele virker lidt mystisk..
Gravatar #3 - Magten
17. maj 2011 08:05
Har købt et par trimmere hos dem, og det har fungeret helt fint. Der er godt nok gået et par dage fordi jeg ikke var hjemme da.. GLS, tror jeg det var, kom.. Men de har heldigvis et afhentningssted 10 minutter fra mig..
Gravatar #4 - snesman
17. maj 2011 08:09
har ikke oplevet noget dårligt hos dem
Gravatar #5 - apkat
17. maj 2011 08:42
kunderne er sådan meh meh, http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com
men medierne er helt amox. For længe siden var det helt udelukket at man handlede der. Jeg ved ikke med idag, jeg ville ikke for at spare et par basseører.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
17. maj 2011 08:43
Deres RMA er vidst der hvor toget ryger af sporet. Har dog ikke selv nogle dårlige erfaringer med det.

Vær dog opmærksom på, at mange af deres produkter er parallelimporteret.
Min farmor købte et Panasonic kamera, hvor den danske manual helt tydeligt var Google oversættelse af en quickguide..
Gravatar #7 - milandt
17. maj 2011 08:49
Bare en sidebemærkning: det CVR nummer de har opgivet optræder ikke på cvr.dk
Gravatar #8 - Alrekr
17. maj 2011 09:03
milandt (7) skrev:
Bare en sidebemærkning: det CVR nummer de har opgivet optræder ikke på cvr.dk

Ah ja. Det var det jeg kunne huske at jeg prøvede at undersøge engang. Det var derfor jeg kunne huske at det virkede skummelt..
Gravatar #9 - Fjolle
17. maj 2011 09:10
Oplyser de CVR nummer?

Jeg kan kun finde et fransk nummer, hvilket vel er logisk nok da de bor i Frankrig?
Gravatar #10 - Magten
17. maj 2011 09:15
De har et EU momsnr: DK12092059

Er det ikke nok?
Gravatar #11 - Makey
17. maj 2011 09:29
Jeg handler helst hos virksomheder hvor jeg ved at RMA'en er i orden. Det jeg gerne gør at prøve at komme i kontakt med virksomheden på den ene eller anden måned og stille spørgsmål til produktet jeg overvejer at købe. Det tager tid, og man risikerer ofte at betale alt mellem 10 og 500 kr. mere for et produkt, men jeg synes det er pengene værd, hvis man når/hvis der er noget galt med produktet, ved at man kan komme i kontakt med dem, at de svarer på din henvendelse og gør noget ved sagen snarest muligt.

Det kommer også an på produktet. Hvis det er de store varemærker som fx. Phillips, Logitech eller Samsung er min erfaring at det er lige meget hvor du køber, for du kan altid henvende dig til firmaets danske afdeling og få dem til at hjælpe dig. Det har i hvert fald virket for mig før.
Gravatar #12 - holmen
17. maj 2011 10:25
Tak for div inputs (det sagde hun også i går. MØHØ MØHØ MØHØ!!1 (så er det ligesom ude af systemet)), jeg finder en anden forhandler. Dårlige RMA-sager har jeg haft nok at gøre med (getmore).
Gravatar #13 - Jakob Jakobsen
17. maj 2011 15:41
Jeg vil aldrig nogen sinde handle hos det svindelfirma igen.

De leverede godt nok min telefon til tiden, men da telefonen døde efter et par uger, var det umuligt at komme i kontakt med dem. Prøvede telefon, e-mail og almindeligt brev, intet svar.
Kontaktede så forbrugerrådet, som mente at det eneste jeg kunne gøre, var at trække dem i retten. Da jeg ikke lige havde penge til det, var jeg så den lykkelige ejer af en telefon til et par tusind, som kun holdte i et par uger.
Gravatar #14 - Slettet Bruger [2921509771]
17. maj 2011 15:52
Lær:
Køb ikke ting der kan nemt kan gå i stykker ved udenlandske firmaer.
Gravatar #15 - DiZaster
17. maj 2011 18:19
Jeg har faktisk købt den tidligere model af netop den trimmer hos Pixmania. Primært fordi den var noget billigere hos dem end andre steder.

Da trimmeren ca. 1½ år senere stod af kontaktede jeg dem mht. en RMA. Jeg fik et RMA nummer samme dag... Jeg fik dog aldrig sendt trimmeren afsted da den begyndte at virke igen, så kender ikke til RMA slutforløbet.

Men den trimmer der... Se om du kan finde noget info om batteriet er blevet ændret siden sidste model. Vi var nogle stykker der havde den model, og batteriet kunne ikke holde en ladning efter ca. 6 mdr..

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login