mboost-dp1
Har du mobil bredbånd?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hey...
Jeg er ved at sparke min side op omkring mobil bredbånd udbydere.
Det er en totalt reklamefri side, så der er ingen skjulte budskaber.
Meningen er alle skal kunne komme med deres mening om deres mobil bredbånd udbyder, så folk kan finde den rette forbindelse/udbyder.
Jeg kunne forstille mig at der var mange herinde som har eller har haft en mobil bredbånd forbindelse. Jeg kunne godt tænke mig jeres hjælp, hvis i lige har 2min.
Vil i ikke nok lige skrive en hurtig kommentar om jeres erfaringer med jeres udbyder, og give nogle stjerner :) Siden er ret ny, og måske lidt fejlfyldt stadig, men håber i kan overleve.
Her er url:
Mobil bredbånd
På forhånd tak.
Jeg er ved at sparke min side op omkring mobil bredbånd udbydere.
Det er en totalt reklamefri side, så der er ingen skjulte budskaber.
Meningen er alle skal kunne komme med deres mening om deres mobil bredbånd udbyder, så folk kan finde den rette forbindelse/udbyder.
Jeg kunne forstille mig at der var mange herinde som har eller har haft en mobil bredbånd forbindelse. Jeg kunne godt tænke mig jeres hjælp, hvis i lige har 2min.
Vil i ikke nok lige skrive en hurtig kommentar om jeres erfaringer med jeres udbyder, og give nogle stjerner :) Siden er ret ny, og måske lidt fejlfyldt stadig, men håber i kan overleve.
Her er url:
Mobil bredbånd
På forhånd tak.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.