mboost-dp1
Harddisk-problemer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg sidder med en bærbar, der har set bedre dage. Det er en sælger, der har den, og han har vist været lidt hård ved den.
For det første mangler backspace-knappen, men det er hvad det er. Et lidt større problem er, at hver gang den starter op, vil den køre chkdsk, men den når kun lidt over halvvejs før den fryser.
Næste problem er, at jeg ikke kan få fat på ham, og ikke kan få fat i lokal-adminpasswordet. Ligeledes kan jeg ikke logge på domænet, da "Netlogon" ikke er startet.
Jeg har så prøvet med "Ultimate Boot CD" at komme ind og få nulstillet admin-passwordet, men den siger følgende:
"Volume is dirty. Mounting Read-only. Run chkdsk and mount in Windows".
Det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget :/
Nogle bud på hvad jeg kan gøre?
For det første mangler backspace-knappen, men det er hvad det er. Et lidt større problem er, at hver gang den starter op, vil den køre chkdsk, men den når kun lidt over halvvejs før den fryser.
Næste problem er, at jeg ikke kan få fat på ham, og ikke kan få fat i lokal-adminpasswordet. Ligeledes kan jeg ikke logge på domænet, da "Netlogon" ikke er startet.
Jeg har så prøvet med "Ultimate Boot CD" at komme ind og få nulstillet admin-passwordet, men den siger følgende:
"Volume is dirty. Mounting Read-only. Run chkdsk and mount in Windows".
Det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget :/
Nogle bud på hvad jeg kan gøre?
Jeg ville tage en god backup hvis det var mig :D Alt efter hvilken harddisk det er, så findes der diverse programmer til at tjekke om den er rask. IBM har blandt andet nogle gode programmer..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.