mboost-dp1
hejsa jeg ved ik om det her men prøver lige hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hvis du går ind i forum oversigten, og finder køb og salg derinde, så laver du blot en salgs tråd til din PC, det er der ingen der vil forhindre dig i :)
Men, hvis du forventer at få gode penge for den, så er jeg bange for du er gået lidt forkert i byen, os der sidder herinde, har en meget nøje ide om hvor meget brugt hardware udstyr er værd :)
Hvis du vil have lidt ekstra hårde kontanter for dine ting, så vil jeg anbefale gul og gratis eller dba, der får du næsten med sikkerhed mere for pengene :)
Nå, hvis ikke jeg har jaget dig væk, så glæder vi os til at se hvad du har til salg ;)
Men, hvis du forventer at få gode penge for den, så er jeg bange for du er gået lidt forkert i byen, os der sidder herinde, har en meget nøje ide om hvor meget brugt hardware udstyr er værd :)
Hvis du vil have lidt ekstra hårde kontanter for dine ting, så vil jeg anbefale gul og gratis eller dba, der får du næsten med sikkerhed mere for pengene :)
Nå, hvis ikke jeg har jaget dig væk, så glæder vi os til at se hvad du har til salg ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.