mboost-dp1

HTC HD2 vs. Iphone 3Gs

Gå til bund
Gravatar #1 - phil513
22. feb. 2010 12:36
Hey alle newz'ere :)

Jeg går rundt og skal have en ny mobil og jeg har bestemt mig for at det skal være en touch og den skal være have et lækkert design. Jeg kiggede markedet igennem for mobiler der lovede disse krav og jeg endte med at kigge på HTC HD2 og Iphone 3Gs. Men jeg kan ikke bestemme mig.
Med Iphone får du det lækre og meget intuitive styresystem men alle har ligesom en Iphone så det ville ikke være specielt spændene. HD2 tilbyder også det lækre design, mange fede funktioner, ingen Apple låse, en stor skræm, 1 GHz CPU o.s.v.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad i mener. Ejer du en af mobilerne så skriv lige din mening! Har du hørt noget specielt om dem? Noget man ikke får at vide på indpakningen?

Babe noget der kunne præcisere/bekræfte mit valg :)

phil513
Gravatar #2 - Listesen
22. feb. 2010 12:59
Jeg har en iPhone 3GS, og er utrolig glad for den. For mit vedkommende findes der ikke en bedre telefon pt.
Du har ret i at det ikke er "så spændende" mere at have en iPhone, men det ændrer ikke på at det er en god telefon. Og hvis man vælger at jailbreake den, kan du customize den langt ind i helvede.

Jeg har ikke prøvet en HD2, men du har ret i at designet er lækkert. En ting du dog skal være opmærksom på, er at den har Windows Mobile 6.5 (som MÅSKE kan opgraderes til 7 når det udkommer), og på trods af at den har htc's sense brugerflade, er det stadig noget jeg synes du skal tage i betragtning.

Alt i alt, lad være med at sammenligne specs på dem. Find en butik og prøv begge mobiler, så får du langt det bedste indtryk af dem og hvordan du synes de er at bruge :)
Gravatar #3 - sissy
22. feb. 2010 14:26
Om det skal være en iPhone eller en winmo er ikke noget du kan spørger folk om. Det er to hvidt forskellige ting, alle har deres egen mening.

Men hvis du alligevel vil have nogen råd bliver du nød til at fortælle hvad telefonen skal bruges til.

Hvis det stod til mig ville jeg helt klart vælge en der køre Android, Nexus one eller vente til HTC Desire kommer... :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login