mboost-dp1
HTC One Google Play edition i DK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Skal til US til september og overvejer at tage en HTC One Google Play Edition med hjem derfra. Vil gerne have en ren 'Nexus'-udgave, og så er den tilmed pænt billigere end herhjemme.
Spørgsmålet er så om den bruger de samme frekvenser som den vi normalt køber hjemme? Jeg har ikke helt kunne finde ud af om det er en international version. Specs på Google Plays side er tom, ihvertfald hos mig.
GSM 900/1800 formoder jeg ikke er noget problem, men skal også kunne klare 3G og HSDPA. LTE er ikke helt så vigtigt, og det kan jeg alligevel ikke få ved mit nuværende selskab.
Nogle erfaringer eller links hvor man kan se hvad Google Play edition indeholder?
Spørgsmålet er så om den bruger de samme frekvenser som den vi normalt køber hjemme? Jeg har ikke helt kunne finde ud af om det er en international version. Specs på Google Plays side er tom, ihvertfald hos mig.
GSM 900/1800 formoder jeg ikke er noget problem, men skal også kunne klare 3G og HSDPA. LTE er ikke helt så vigtigt, og det kan jeg alligevel ikke få ved mit nuværende selskab.
Nogle erfaringer eller links hvor man kan se hvad Google Play edition indeholder?
Men det er jo ikke unormalt at antenner er udformet forskelligt på amerikanske og europæiske udgaver så de er optimerede til de respektive frekvenser.
På GSMArena skriver de f.eks.:
Kan den så skifte rundt mellem samtlige ovennævnte bånd eller er hver linje en bestemt hardwareudgave, alt efter hvilket selskab man køber den fra?
På GSMArena skriver de f.eks.:
GSMArena skrev:LTE 800 / 1800 / 2600
LTE 1800 / 2600
LTE 1900 - for Sprint
LTE 700 / 850 / 1700 / 1900 / 2100 - for AT&T
LTE 700 / 1700 / 2100 - for T-Mobile
Kan den så skifte rundt mellem samtlige ovennævnte bånd eller er hver linje en bestemt hardwareudgave, alt efter hvilket selskab man køber den fra?
BetaLyte (5) skrev:Det ser desværre lidt sort ud indtil videre: blogs.computerworld.com/smartphones/22406/htc-one-google-play-edition-tmobile
FYP
Jeg skrev til HTC og de svarede hurtigt tilbage.
HTC One Google Play Edition understøtter følgende:
GSM/EDGE/GPRS (850, 900, 1800, 1900 MHz), 3G (850, 1900, 2100 MHz), HSDPA 21, HSUPA 5.76, 4G LTE (700 MHz, AWS)
Derfor ser det ud til at den er kompatibel hvad angår GSM, 3G og sikkert også HSDPA. LTE duer derimod ingen steder herhjemme.
HTC One Google Play Edition understøtter følgende:
GSM/EDGE/GPRS (850, 900, 1800, 1900 MHz), 3G (850, 1900, 2100 MHz), HSDPA 21, HSUPA 5.76, 4G LTE (700 MHz, AWS)
Derfor ser det ud til at den er kompatibel hvad angår GSM, 3G og sikkert også HSDPA. LTE duer derimod ingen steder herhjemme.
Jeg købte i sin tid en HTC G2 vd T-mobile, som ikke burde have været kompatibel herhjemme. Men det var den så alligevel, Både 2G og 3G/HSDPA. LTE kan du nok dog godt skyde en hvid pil efter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.