mboost-dp1

Hvilken cpu i min næste PC?

Gå til bund
Gravatar #1 - spikedk
25. aug. 2010 21:46
Jeg er absolut ikke ude efter en flamewar, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer om hvilken CPU jeg skal smide i min kommende PC. Jeg er som sådan ikke i tvivl om at jeg er til en i5 eller i7, men har fulgt så lidt med i hardware på det seneste at jeg pt fatter hat ;) Jeg kan se at der, traditionen tro, køres på både clockfrekvenser og cycles, antal kerner osv.
Mit behov er en CPU, der giver bang for the buck, out of the box - jeg ønsker IKKE at OC'e på nogen som helst facon, det skal bare virke, også uden at jeg skal blive gråhåret! Er ikke på nogen måde hardcore gamer, men er mere typen der har 17 browservinduer åbnet sammen med Creative Suite pakken, og så bliver der nok tonset lidt andre alm programmer rundt imens :)
Gravatar #2 - Plimmer
26. aug. 2010 01:08
i5
Gravatar #3 - cazotaro
26. aug. 2010 19:26
Har selv købt en i5 til det system jeg nu skal have sat sammen.
Valgte den mest fordi jeg fik den til favorabel pris, men i min søgen synes jeg alligevel at i7 var lige dyrt nok ift. hvad man får ift. i5.
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
26. aug. 2010 21:11
Også i5 her, i7 er primært for folk der ikke ved hvad de skal bruge deres penge på.
Gravatar #5 - Tumleren
27. aug. 2010 01:17
i7 vil blive ramt af et prisfald den 30. august, så jeg ville nok vente og se hvad de kommer til at koste til den tid
Gravatar #6 - Bundy
1. sep. 2010 05:28
Lyder som om at det er RAM du skal have meget af :)
Gravatar #7 - Flasher
1. sep. 2010 17:54
Men i7 950 til halv pris er nu også et godt bud.
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
1. sep. 2010 18:27
Ja i7 blev pludselig meget mere interessant.
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
1. sep. 2010 20:18
Tror i hvert fald jeg skal opgradere min nuværende...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login