mboost-dp1

Hvilken Tablet / Pad venter i på?

Gå til bund
Gravatar #1 - The Professionel
25. maj 2010 09:30
Hej

Jeg skal bruge en tablet til et projekt, men jeg bange for at løbe i begrænsninger med iPad'en, så jeg vil hellere vente på noget der er lidt mere åbent og har lidt flere funktionaliteter.

Android baseret ville nok være at foretrække, men jeg er åben for forslag.

Hvilken tablet venter i på rammer markedet?
Gravatar #2 - Mort
25. maj 2010 10:27
Jeg kender desværre ikke nogen producenter som laver en tablet som jeg vil have den. Det jeg selv leder efter er en Win7 baseret tablet uden den store mængde CPU kraft eller GPU kraft. Til gengæld vil jeg have længere batteritid og passiv køling på maskinen.

Jeg ved godt at der er mange som siger at Win7 ikke egner sig til at blive styret fra en tablet, og det vil jeg til dels give dem ret i, men hvis produktet ikke findes endnu så er der heller ikke nok som gider lave applikationer til det.

Der findes så gode udviklings miljøer, så rigt program udbud og så god integration til andre maskiner i Windows 7 at jeg ikke ville vælge nogen anden løsning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login