mboost-dp1

Intet skærmbillede.

Gå til bund
Gravatar #1 - Christian18
9. jul. 2008 23:31
Hejsa jeg har lige købt en samle selv computer, men jeg har et lille problem, der kommer intet skærmbillede frem, jeg læste en anden tråd herinde med en gut der havde nogenlunde samme problem, han fjernede bateriet fra bundkortet nogle minutter og satte det i igen og så virkede det. Jeg prøvede gøre det samme, og skifte skærm osv, igen og igen, til sidst virkede det da jeg puttede skærmstikket i computeren for 20 gang. Jeg begyndte så at instalere diverse drivere og dx10 indtil jeg skulle genstarte computeren. Da den så skulle starte op igen skete der ikke rigtigt mere. Og nu kan jeg ikke få skærmbilledet frem igen :-/

Hvis der er nogen herinde der kunne hjælpe mig ville det være fantastisk.

Styresystem: Vista 64bit

Bundkort: MB 775 ASUS STRIKER II FORMULA REPUBLIC OF GAMERS

Grafikkort: VGA PCI-E 1 GB GEFORCE 9800 GX2 XFX GDDR3

Mvh Christian.
Gravatar #2 - paradise_lost
10. jul. 2008 08:29
Muligvis varme, hvad siger temperaturen i bios??
Gravatar #3 - paradise_lost
10. jul. 2008 08:31
nej spøg til side, kan dog godt være varme problem. Lad den stå lidt og prøv så igen også prøv lige at resete biosen på bundkortet.
Gravatar #4 - Christian18
10. jul. 2008 09:45
hmm.. Alle delene er helt nye, så jeg tror da ikke den kan være beskidt :o
Gravatar #5 - paradise_lost
10. jul. 2008 09:46
Behøver ikke være beskidt for at være et varme problem
Gravatar #6 - Thalion
10. jul. 2008 09:47
hehe...

sæt den i tv-out, så burde du få billed frem på fjernsynet, og så kan du sætte den til den udgang du skal bruge.

Det sker altid for mig når jeg opgradere mine skærmdrivers...
Gravatar #7 - Azuria
10. jul. 2008 10:48
Hvad med strøm? Har du nok af det? er alle kabler sat til?
Gravatar #8 - Christian18
10. jul. 2008 10:53
Ja det er jeg meget sikker på, jeg har også kontroleret kablerne om de sad korrekt, jeg vil prøve det Thalion foreslog lidt senere idag.
Gravatar #9 - holmen
10. jul. 2008 10:57
Nogle grafikkort (som mit 8800GT) skal have strøm direkte fra strømforsyningen. Ved du om dit kort skal det? Hvis det skal sidder der højst sandsynligt at stik der ligner strømstikket på dit CD-rom drev.
Gravatar #10 - Christian18
10. jul. 2008 11:19
Ja det skal mit vidst også, et 8 pin og et 6 pin stik.
Gravatar #11 - Christian18
10. jul. 2008 11:23
Jeg har fået en lille skærm med der er tilsluttet mit bundkort, og der står der ''CPU INIT'' på, har søgt lidt rundt på andre forumer, men uden at blive meget klogere:-(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login