mboost-dp1

Intet skærmbillede ved udskiftning af kabinet

Gå til bund
Gravatar #1 - Caek of Doom
13. jul. 2010 16:10
Hej folkens.
Jeg ville lige prøve og smide mit problem her på Newz, for at se om I var bedre end nogle engelske forum nørder (for ikke at sige hurtigere)

"I just switched chassis and now there's no signal coming to the screen.

I tried changing the secondary PCI express port with the same result.

My setup is: Motherboard: FATAL1TY FP-IN9 SLI
Graphics card: G-Force 8800 Ultra
CPU: Intel Core2Quad Q6600

I didn't remove the CPU and it's MASSIVE passive-cooling unit during the move - could that have damaged the motherboard? I was extremely carefull with handling and moving it."
Gravatar #2 - Bachy
13. jul. 2010 16:43
Kommer der lys i dioderne på Motherboardet (Hvis det har nogle?). Kører fansne ?

Tjekket at kablet sidder korrekt (Formodentlig har du allerede været igennem de hersens basis tjek ;)) Tjekket alle stik fra PSU er sat korrekt til (Evt strøm til GFX?)

Tja, så løb jeg tør for gode ideer du kunne afprøve ;) .. men jeg føle rmed dig, man river sig i håret når lortet ikke vil starte efter at man har været igang med at operere på lortet ;)
Gravatar #3 - Caek of Doom
13. jul. 2010 17:28
Jeg prøvede at tage RAM-blokkene ud og sætte dem i igen en efter en (i en anden rækkefølge), og nu virker det!

Men tak for svaret :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login