mboost-dp1
Kabinet hvor siden kan lægges ned.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Ja, søger overstående.
Vil gerne have der er easy acces, ved at åbne hele højre side af kabinettet ned, eller ihvertfald der hvor bundkortet sidder.
Jeg har set det engang, men kan umiddelbart ikke finde det.
Nogen Forslag??
Vil gerne have der er easy acces, ved at åbne hele højre side af kabinettet ned, eller ihvertfald der hvor bundkortet sidder.
Jeg har set det engang, men kan umiddelbart ikke finde det.
Nogen Forslag??
hvad med sådan en satan:
http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merchant.mv?S...
Ellers laver Thermaltake nogle, så vidt jeg husker, hvor motherboardet sidder i en skuffe.
Men altså, de fleste kabinetter kan åbnes i begge sider, men du mener vel sådan at man har adgang til bundkortet og ikke bare den plade det sidder på?
http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merchant.mv?S...
Ellers laver Thermaltake nogle, så vidt jeg husker, hvor motherboardet sidder i en skuffe.
Men altså, de fleste kabinetter kan åbnes i begge sider, men du mener vel sådan at man har adgang til bundkortet og ikke bare den plade det sidder på?
lige præcis, jeg er træt at at sidde og rode derinde, det ville være lidt nemmere at vippe det ud.
Men det var nu eller meget cool det du linker til. Tror bare min søn på 2½ og synes det er rigtig sjovt med alt muligt nede i.
Men så kan jeg sq lige så godt selv brygge noget sammen.
Det har da også en vis wauw faktor til netparty også.
Men det var nu eller meget cool det du linker til. Tror bare min søn på 2½ og synes det er rigtig sjovt med alt muligt nede i.
Men så kan jeg sq lige så godt selv brygge noget sammen.
Det har da også en vis wauw faktor til netparty også.
Min primære computers kabinet kan lægge højre side (og venstre side for den sags skyld) ned, og det er utrolig lækkert når man skal ordne noget derinde.
Dog skal du huske at ledningerne fra din PSU enten skal være så lange at de kan nå ned til bundkortet når det er foldet ud, eller også skal du huske at tage dem af inden du vipper siden helt ud.
Jeg har ødelagt et bundkort på den bekostning;)
Håber du finder dig et kabinet af en sådan type:D
Dog skal du huske at ledningerne fra din PSU enten skal være så lange at de kan nå ned til bundkortet når det er foldet ud, eller også skal du huske at tage dem af inden du vipper siden helt ud.
Jeg har ødelagt et bundkort på den bekostning;)
Håber du finder dig et kabinet af en sådan type:D
Fik computeren i fødselsdagsgave for maange år siden. Der står ikke umiddelbart noget navn eller serienummer på kabinettet.
Det er et ATX kabinet, med 2 usb 2.0 porte foran samt lyd stik.
Kabinettet er hvidt, dog er halvdelen af fronten blå. Der kan sidde 4 DVD drev i og 2 floppy drev.
Bagpå står der Patent no. 122259. Jeg har haft fronten helt af, for at se om der gemte sig noget info indenunder, hvilket der desværre ikke gjorde.
Jeg ved godt det ikke begrænser dine søgemuligheder på nogen måde, men kan desværre ikke give mere info :/
Det er et ATX kabinet, med 2 usb 2.0 porte foran samt lyd stik.
Kabinettet er hvidt, dog er halvdelen af fronten blå. Der kan sidde 4 DVD drev i og 2 floppy drev.
Bagpå står der Patent no. 122259. Jeg har haft fronten helt af, for at se om der gemte sig noget info indenunder, hvilket der desværre ikke gjorde.
Jeg ved godt det ikke begrænser dine søgemuligheder på nogen måde, men kan desværre ikke give mere info :/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.