mboost-dp1
Kan 12dB papst køle 300w PSU?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Heay,
Jeg er ved at gøre min HTPC lydløs, så jeg overvejer at smide en 12dB papst blæser i min PSU.
Computeren består af følgende dele:
- 300 watt PSU
- AMD XP 2400+
- Geforce Ti-4200
- 2 x HDD
- 1 x DVD
- TV-kort
Vil dette setup gøre PSU'en så varm at den ikke kan køles med en 12dB papst blæser?
Jeg er ved at gøre min HTPC lydløs, så jeg overvejer at smide en 12dB papst blæser i min PSU.
Computeren består af følgende dele:
- 300 watt PSU
- AMD XP 2400+
- Geforce Ti-4200
- 2 x HDD
- 1 x DVD
- TV-kort
Vil dette setup gøre PSU'en så varm at den ikke kan køles med en 12dB papst blæser?
Den ligger lidt lavt i airflow hvis man sammenligner den med andre 80mm. Hvad har du siddende af blæser i kabinettet til at blæse luft ind og ud?
Altså da jeg købte en computer købte jeg en CPU Og en køler for sig :) og ja jeg tror bestemt det er nok..
6 skrev:Den ligger lidt lavt i airflow hvis man sammenligner den med andre 80mm. Hvad har du siddende af blæser i kabinettet til at blæse luft ind og ud?
Jeg har 4 stk. af samme blæser (12dB papst), hvor 2 af dem sidder nederst i fronten og 2 sidder bag i kabinettet lige ved CPU'en og trækker luft ud af kabinettet.
Det er så en af de 4 jeg vil flytte op i PSU'en...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.