mboost-dp1

Keyboard controller svitset

Gå til bund
Gravatar #1 - engfeh
6. apr. 2009 16:02
Jeg har et "lille" problem jeg godt kunne bruge noget hjælp til. Det er nemlig sådan, at keyboard controlleren på mit DFI Infinity NF4 UltraII-m2 er stået af (lad være med at spørge), hvilket har givet det resultat at jeg ikke kan boote, da jeg får en fejlmeddelelse ved BIOS hvor jeg skal trykke F1 for at fortsætte - og det kan jeg i sagens natur ikke. Jeg har prøvet at resette på bundkortet, og at sætte et USB-tastatur til, men det hjælper ikke. På bundkortet har jeg hverken kunne finde keyboard-controlleren eller en sikring til den. Mit spørgsmål er nu: Hvad, om noget, kan jeg gøre for at boote alligevel? Jeg har overvejet at flashe BIOS'en, men det vil også kræve at jeg enten har adgang til et tilsvarende bundkort (og det har jeg ikke), eller at jeg kan boote (...). Desuden, hvis jeg fik den til at boote, ville jeg så kunne klare mig uden keyboard-controller, med et USB-tastatur? Ellers må jeg jo bare bide i det sure æble og købe et nyt bundkort. På forhånd tak for hjælpen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login