mboost-dp1

Logitech X-540 hjælp hutigt

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
15. sep. 2009 14:22
Hej newz! Jeg sidder med et problem, jeg har et Logitech X-540 surround system til min computer.
Hvis jeg skal plugge det i min computer er der 3 stik, et til front højtalerne, et til bag højtalerne og et til subben.

mit spørgsmpl: Findes der en slags converter som jeg laver de tre stik om til et jack- eller phonostik? :s
Jeg gad nemlig godt kunne spille musik igennem min Ipod som jeg jo kun kan plugge et jackstik i :)

Tak på forhånd

Måske Sådan et jeg søger? Nogen som kan fortælle mig om det ville fungere?: http://www.av-cables.dk/lydkabler/ipod_kabel/ipod_...
Gravatar #2 - Imperial
15. sep. 2009 14:47
EDIT: Fandt lige noget mere, men jeg aner ikke om det egentlig er det jeg søger: http://www.av-cables.dk/lydkabler/phono_kabel/phon...
Gravatar #3 - XorpiZ
15. sep. 2009 15:14
Uden at vide det, så tror jeg ikke du får ret meget ud af at sætte dem til din ipod. Din ipod har næppe nogen ret stor forstærker indbygget, så det bliver ikke nogen fantastisk lyd du får ud af det.
Gravatar #4 - Imperial
15. sep. 2009 15:36
XorpiZ (3) skrev:
Uden at vide det, så tror jeg ikke du får ret meget ud af at sætte dem til din ipod. Din ipod har næppe nogen ret stor forstærker indbygget, så det bliver ikke nogen fantastisk lyd du får ud af det.

Jeg har haft min Ipod sat til et Logitech z-5500 og den kunne sagtens spille højt nok uden at lydkvaliteten blev dårlig. Eftersom Z-5500 modellen er rimelig større end X-540, så ville jeg, udfra min logik, regne med at den godt kunne bruges som afspiller til X-540 :)
Logitech Z-5500
Gravatar #5 - Imperial
15. sep. 2009 16:03
Problemet er løst, fik lige det jeg manglede af en ven ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login