mboost-dp1
Lyd fra mikrofon kan kun høres i venstre speaker
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej!
Jeg har lige fået en ny shotgun mikrofon til mit kamera. Mikrofon kablet er mono, men jeg har en mono - jack adapter, så jeg kan sætte den i kameraet.
Men når jeg overføre lyden til computer, så kan jeg kun høre mikrofon lyden i venstre speaker (højtaler)
Jeg kan sagtens høre alt andet musik i de andre højtalere, men ikke mikrofon lyden.
Skal jeg have en anden adapter?
Jonas.
Jeg har lige fået en ny shotgun mikrofon til mit kamera. Mikrofon kablet er mono, men jeg har en mono - jack adapter, så jeg kan sætte den i kameraet.
Men når jeg overføre lyden til computer, så kan jeg kun høre mikrofon lyden i venstre speaker (højtaler)
Jeg kan sagtens høre alt andet musik i de andre højtalere, men ikke mikrofon lyden.
Skal jeg have en anden adapter?
Jonas.
Øhm er det ikke netop meningen. Jeg mindes at jeg har lavet optagelser hvor vi brugte højre og Venstre lydspor til forskellige personers mikrofoner, så man let kan mikse lydnieauet mere præcist bagefter. Det må da være forholdsvist let at ordne i det redigeringsprogram du nu bruger.
er der nogen der kan hjælpe mig?? jeg skal have en ny compurter jeg har kigget på en Samsung X120-JA04SE 11,6 Sort er den god eller der noget til prisen der bedre
Hvis du ikke kan vælge mono i kameraets indstillinger, så skal du have fat i en adapter som der medfølger denne mikrofon. Jeg kan ikke umiddelbart finde den i løssalg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.