mboost-dp1
Macbook strøm forlænger ledning???
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Har ledt over alt og søgt i mindst 2 timer på google uden held, ved ikke lige hvordan jeg havnede her på newz, men nu prøver jeg her ;)
Det jeg leder efter er sådan en ledning med et tre bens rundt stik i enden, som sættes i adapteren. Kan virkeligt ikke finde den nogen steder, heller ikke på apples hjemmeside :(
Håber der er nogle mac nørder her der kan hjælpe mig ;)
Hilsen Frederik :)
Det jeg leder efter er sådan en ledning med et tre bens rundt stik i enden, som sættes i adapteren. Kan virkeligt ikke finde den nogen steder, heller ikke på apples hjemmeside :(
Håber der er nogle mac nørder her der kan hjælpe mig ;)
Hilsen Frederik :)
Det er lige det der med at vide hvad tingene hedder :
mickey mouse stik
mickey mouse stik
Tak for navnet :) Men jeg har sku stadigvæk lidt svært ved at finde den og jeg ved godt man i princippet kunne bruge en normal, men vil meget gerne have fat i en rigtig mac ledning.
Leder noget mere, men der ser ikke ud til at være mange søgeresultater på google hvor mickey mouse og macbook er samlet :P
Leder noget mere, men der ser ikke ud til at være mange søgeresultater på google hvor mickey mouse og macbook er samlet :P
Du kan købe en ny oplader til 699 eller evt. komme forbi og hente en her, jeg har vist et par stykker i overskud.
Chewy (5) skrev:Har du overvejet en normal forlængerledning?
Og så bare flytte omformeren?
Har allerede sagt nej tak til det ;)
Ellers tak for dit input :)
Tanghaar (7) skrev:Du kan købe en ny oplader til 699
Har desværre ikke så mange penge og synes også det er vildt dyrt for en adapter :/
Tanghaar (7) skrev:eller evt. komme forbi og hente en her, jeg har vist et par stykker i overskud.
Hvad mener du?
Mr_FJ (8) skrev:Tanghaar (7) skrev:eller evt. komme forbi og hente en her, jeg har vist et par stykker i overskud.
Hvad mener du?
Han mener vel, at såfremt du kan binde dine egne snørebånd, hvilket på nuværende tidspunkt er tvivlsomt, så kan du lette de små fusser og tage en tur forbi hans bolig, hvor han så vil stikke dig sådan en strømsatan, da han alligevel ligger inde med flere end han har brug for.
Det er altså ikke så svært...
LinguaIgnota (9) skrev:Hvad mener du?
Han mener vel, at såfremt du kan binde dine egne snørebånd, hvilket på nuværende tidspunkt er tvivlsomt, så kan du lette de små fusser og tage en tur forbi hans bolig, hvor han så vil stikke dig sådan en strømsatan, da han alligevel ligger inde med flere end han har brug for.
Det er altså ikke så svært... [/quote]
Slap da af, jeg mente jo bare, det er ikke så tit folk er så gavmilde, så jeg ville høre hvad han skulle have for det.
KC (10) skrev:Tænkte det samme, nok derfor jeg ikke bruger Mac.
Jeg har da lært det hed en forlænger ledning helt tilbage fra barndoms tid, undskyld hvis det ikke var den korrekte betegnelse ;)
Tanghaar (7) skrev:Du kan købe en ny oplader til 699 eller evt. komme forbi og hente en her, jeg har vist et par stykker i overskud.
Hvor bor du henne af? :/
@11
Hehe... Lingualnotas "tilsvininger" skal tages med at gran salt. Hvilket du nok også hurtigt opdager hvis du læser et par tråde herinde.
Men her kan du se hans transformation fra "badass mo-fo" til den æblesvingende-metrosexuelle-latente-homo-og-dermed-sexuelt-frustredede-afviger som vi kender ham i dag :-) (Og så samtidig se hvorfor du ALDRIG skal anskaffe dig en mac, eller noget der ligner....)
Så har du lært forkert :-) Det heder en forlængerledning (et ord).
Du har reelt set skrevet at din macbooks strøm forlænger din ledning.
Hvilket umiddelbart kunne tyde på at den bliver ret så varm :-)
Alternativet ville have været at skrive: Strømforlængerledning til macbook.
Eller: Mangler en forlængerledning til strømmen til min mac (selvom den er lidt boarderline)....
En anden ting du nok hurtigt lære, er at nørdhumor ikke altid er lige gennemskuelig, og oftest grænser til myregangbang...
Hehe... Lingualnotas "tilsvininger" skal tages med at gran salt. Hvilket du nok også hurtigt opdager hvis du læser et par tråde herinde.
Men her kan du se hans transformation fra "badass mo-fo" til den æblesvingende-metrosexuelle-latente-homo-og-dermed-sexuelt-frustredede-afviger som vi kender ham i dag :-) (Og så samtidig se hvorfor du ALDRIG skal anskaffe dig en mac, eller noget der ligner....)
Jeg har da lært det hed en forlænger ledning helt tilbage fra barndoms tid, undskyld hvis det ikke var den korrekte betegnelse ;)
Så har du lært forkert :-) Det heder en forlængerledning (et ord).
Du har reelt set skrevet at din macbooks strøm forlænger din ledning.
Hvilket umiddelbart kunne tyde på at den bliver ret så varm :-)
Alternativet ville have været at skrive: Strømforlængerledning til macbook.
Eller: Mangler en forlængerledning til strømmen til min mac (selvom den er lidt boarderline)....
En anden ting du nok hurtigt lære, er at nørdhumor ikke altid er lige gennemskuelig, og oftest grænser til myregangbang...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.