mboost-dp1

Mediecenter for varmt

Gå til bund
Gravatar #1 - Plimmer
28. jun. 2009 23:36
Har for nogle måneder siden samlet et mediecenter for en kammerat. Da jeg afleverede den første gang og den kom ind på plads havde vi et problem med at komme af med varmen (meget lille kabinet, ingen luft til nogen af siderne). Det løste vi ved at vandkøle processoren og det kørte fint i 1 måned. Efter den tid begyndte chipsettet så at blive 90 grader varmt. Det prøvede vi at løse ved at smide vand på det også.

Nu hvor han tænder den skal han være heldig hvis han når ind i windows og den er helt sikkert lukket ned hvis han tænder et eneste program (firefox, ie, skype, hvad som helst). Dette sker når låget er af kabinettet og den står på gulvet. 4 blæsere der blæser luft henover resten af boardet.

Er jeg helt forkert på den når jeg siger dødt motherboard?
Gravatar #2 - XorpiZ
29. jun. 2009 04:57
Det lyder mere som om cpu'en er ved at stå af imho. Det er ihvf. samme symptomer som jeg havde engang, hvor en ven (ja! det var en ven der gjorde det) hev strømstikket til min cpu-køler ud.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login