mboost-dp1
Mobile Cell Repeater - AnyTone AT600
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej,
Jeg bor i et hul og jeg tror vores vægge er bygget af ren bly. Udenfor er der OK signal til en mobil telefon, men inde i huset, så bliver signalet dårligt og endnu værre bliver det med de nye smartphones. Derfor er det ved at være nødvendigt med noget hjælp.
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kender til repeaters.
Vi har både TDC og Telenor brugere i huset og huset er af en pæn størrelse.
Jeg har kigget lidt på den her.
Nogen tanker?
Jeg bor i et hul og jeg tror vores vægge er bygget af ren bly. Udenfor er der OK signal til en mobil telefon, men inde i huset, så bliver signalet dårligt og endnu værre bliver det med de nye smartphones. Derfor er det ved at være nødvendigt med noget hjælp.
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kender til repeaters.
Vi har både TDC og Telenor brugere i huset og huset er af en pæn størrelse.
Jeg har kigget lidt på den her.
Nogen tanker?
Altså, udoverVossen (1) skrev:Nogen tanker?
Husk på at hjemmeelektronik maksimalt må udsende 100 mW. Det kan være svært at styre med den slags - og med 50 dB forstærkning er det næsten umuligt.
Edit: Prøv hellere at kontakte både TDC og Telenor om muligheden for at anskaffe en femto-celle. På den måde kan signalet nemlig 'gives videre' til mobilnettet udenfor. (Lidt læsning)
Bor ikke rigtigt i et vildt befolket område og jeg har allerede udstyr der kører over 100 mW.
De to ting er en risiko jeg med glæde vil løbe, hvis det giver huset et brugbart signal.
Har snakket med en ven der allerede er bruger af sådan noget udstyr. I hans område, der bruger alle naboerne også udstyret.
Men, det burde virke i Danmark?
De to ting er en risiko jeg med glæde vil løbe, hvis det giver huset et brugbart signal.
Har snakket med en ven der allerede er bruger af sådan noget udstyr. I hans område, der bruger alle naboerne også udstyret.
Men, det burde virke i Danmark?
Find et andet hus med dækning problem solved http://files.sharenator.com/U_Mad_Bro_RE_Do_you_ha...
makloka (4) skrev:Find et andet hus med dækning problem solved http://files.sharenator.com/U_Mad_Bro_RE_Do_you_ha...
Ska' sat'me ikk' flyt' te' Tjøwnhauwnstrup! Caffe latte drikkende tosser!
Alrekr (2) skrev:
Edit: Prøv hellere at kontakte både TDC og Telenor om muligheden for at anskaffe en femto-celle. På den måde kan signalet nemlig 'gives videre' til mobilnettet udenfor. (Lidt læsning)
Kan være man skal arbejde i det i stedet. Så kommer spørgsmålet bare om Telenor eller TDC faktisk gi'r en skid. Det er da værd at sende dem en mail, jeg vil med glæde bruge noget net forbindelse på sådan et formål, især hvis det kan hjælpe naboerne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.