mboost-dp1

Nook e-ink læser

Gå til bund
Gravatar #1 - midas
28. okt. 2010 10:00
Hej folkens

Har i et stykke tid tænkt på at købe en e-bogslæser, og efter at jeg så den sidste artikel om Barnes & Noble læseren Nook, blev jeg lidt mere interesseret.

Kunne se at andre har erfaring med den, så ville gerne høre om nogen kunne tænke sig at øse lidt ud til os andre :)

Jeg tænker på den traditionelle Nook (ikke den der fancy lcd med farve udgave)

- Hvordan er displayet kontra sollys?
- Kan du kun købe via BNs egen butik? Eller kan man selv overføre pdf, epub etc over på den?
- Er BN butikken så DK regioniseret med danske priser, bøger osv eller er det udelukkende hvad de kan tilbyde i England (eller USA?), der gælder?
- Hvad med deres 3G+WiFi udgave, er DK også inkluderet der, og hvordan er dækningen så herhjemme? Og vil det så sige, at det er gratis at gå ind på BN butik, og købe bøger eller er der også frit surfing.
- Der står noget med at dens WiFi kræver 802.11 b/g, men er den nye N netværk så ok?
Gravatar #2 - Bundy
29. okt. 2010 08:38
Jeg har kun erfaring med en Kindle, men hvis nook også bruge e-ink må skærmene være nogenlunde ens - og det er pretty fucking awesome. Det er _NÆSTEN_ som papir - intet problem i sollys.

Mht. til 3g, så kommer kindle med et 3g abb inkluderet i prisen, så man altid kan hente bøger n stuff - ingen omkostningner, men jeg ved faktisk ikke hvilket net de bruger. Der er ikke gratis surfing.

Wfi kræver b/g men N wifi er typisk bagud kompatible.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login