mboost-dp1
Ny bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg står så småt og har brug for en bærbar. Den skal ikke bruges til spil, men mere gøre mig mobil i forbindelse med diverse kurser og undervisning. Jeg har så småt fundet 2 potentielle maskiner som begge ligger tæt på min maks. prisgrænse. (ca. 4K)
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt, for og imod. Primært indenfor grafikkortet og processoren. Hvor stor ydelsesforskel eller hvilke oplevelser i har haft med den type. Maskinen skal primært bruges til Adobe og Autodesk produkter - ikke som primær maskine, da jeg har en Core i7 derhjemme til det tunge arbejde, men mere for at kunne arbejde lidt mobilt en gang i mellem.
Forventer ikke, at den skal kunne have mere end et af programmerne åbne på samme tid.
Her er de to kandidater jeg har fundet :
Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V6545
Compaq Presario CQ61-225EO
Compaq'en besidder et nVidia Geforce Go 103M med 512 MB og en Intel T4200 2 GHz cpu
Fujitsu har et AMD/ATI Mobility Radeon HD 3450 med 256MB og en Core 2 Duo 2 GHz cpu på 2 GHz (er lidt i tvivl om nummeret)
http://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/docs/ds-esprimo-mobi...
Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over sagerne.
// Poul
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt, for og imod. Primært indenfor grafikkortet og processoren. Hvor stor ydelsesforskel eller hvilke oplevelser i har haft med den type. Maskinen skal primært bruges til Adobe og Autodesk produkter - ikke som primær maskine, da jeg har en Core i7 derhjemme til det tunge arbejde, men mere for at kunne arbejde lidt mobilt en gang i mellem.
Forventer ikke, at den skal kunne have mere end et af programmerne åbne på samme tid.
Her er de to kandidater jeg har fundet :
Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V6545
Compaq Presario CQ61-225EO
Compaq'en besidder et nVidia Geforce Go 103M med 512 MB og en Intel T4200 2 GHz cpu
Fujitsu har et AMD/ATI Mobility Radeon HD 3450 med 256MB og en Core 2 Duo 2 GHz cpu på 2 GHz (er lidt i tvivl om nummeret)
http://sp.ts.fujitsu.com/dmsp/docs/ds-esprimo-mobi...
Håber der er en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over sagerne.
// Poul
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.