mboost-dp1
Ny PC-skærm - nogle anbefalinger?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej allesammen :)
Jeg står og skal købe en ny computerskærm, da jeg gerne vil have dual-screen, og derfor søger jeg nogle anbefalinger herindefra, da der sidder et par nørder derude ;)
Det jeg søger er, en skærm på under 24" af typen LED, som både skal have HDMI og DVI, og som skal kunne roteres lodret - har endnu ikke kunnet finde en skærm, som har haft følgende.
Prisen må maks være på 1500 kr.
Håber nogle af jer derude, er lidt bedre til at finde den, end mig :)
Tak på forhånd ;)
Jeg står og skal købe en ny computerskærm, da jeg gerne vil have dual-screen, og derfor søger jeg nogle anbefalinger herindefra, da der sidder et par nørder derude ;)
Det jeg søger er, en skærm på under 24" af typen LED, som både skal have HDMI og DVI, og som skal kunne roteres lodret - har endnu ikke kunnet finde en skærm, som har haft følgende.
Håber nogle af jer derude, er lidt bedre til at finde den, end mig :)
Tak på forhånd ;)
MrDanielson (1) skrev:Det jeg søger er, en skærm på under 24" af typen LED, som både skal have HDMI og DVI, og som skal kunne roteres lodret - har endnu ikke kunnet finde en skærm, som har haft følgende.
There's your problem.
Det er ikke, fordi jeg umiddelbart vil kalde mig ekspert, men jeg har endnu ikke set én PC-skærm (eller anden LCD-skærm med LED-baggrundsbelysning under 32") med LED-teknologi. Overhovedet.
Du får helt sikkert ikke en med LED til under 1.500 kroner. Det kan måske forklare, hvorfor ingen har svaret før mig. :)
Når det er sagt, så tjek Flatpanels ud. De er helt klart de facto-eksperterne på dette område.
Der er masser af PC monitors med LED-baggrundsbelysning, men til den pris er de alle TN-paneler, og sikkert af tvivlsom/svingende kvalitet.
Hvis du skal bruge pivot/rotering af skærm bliver du meget træt af TN-paneler. Det er ragende ligegyldigt om du vælger en skærm med CCFL eller LED-baggrundsbelysning, medmindre det er for at spare et par kroner om året.
Så jeg ville næsten sige Dell U2211H, HP ZR22W, NEC EA231WMi, EA232WMi (LED) eller U2311H - men der er da mange muligheder.
Men allesammen går over budgettet... men det er det værd.
Hvis du skal bruge pivot/rotering af skærm bliver du meget træt af TN-paneler. Det er ragende ligegyldigt om du vælger en skærm med CCFL eller LED-baggrundsbelysning, medmindre det er for at spare et par kroner om året.
Så jeg ville næsten sige Dell U2211H, HP ZR22W, NEC EA231WMi, EA232WMi (LED) eller U2311H - men der er da mange muligheder.
Men allesammen går over budgettet... men det er det værd.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=599897
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608867
Lige umiddelbart mine to bud. Dog er du nok nød til at ofre mere end 1500 kr, hvis du gerne vil have mulighed for rotation.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=608867
Lige umiddelbart mine to bud. Dog er du nok nød til at ofre mere end 1500 kr, hvis du gerne vil have mulighed for rotation.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.