mboost-dp1
Ny smartphone
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej. Jeg skal have en ny mobiltelefon, af den 'smarte' slags. Jeg havde håbet på at der ville udkomme en mere brugbar udgave af Neo FreeRunner, men den er beklageligvis blevet stoppet.
Så hvilken model skal det være i stedet? iPhone? Nokia 5800? Eller en helt tredje (evt. en der stadig er under udvikling)?
Bonusspørgsmål: er der en ny udgave af iPhone'en på vej?
Så hvilken model skal det være i stedet? iPhone? Nokia 5800? Eller en helt tredje (evt. en der stadig er under udvikling)?
Bonusspørgsmål: er der en ny udgave af iPhone'en på vej?
Har selv en Sony Ericsson w960i. Superlækker telefon, med touchscreen og almindeligt tastatur (derfor jeg valgte den).
Svinet har 8gb indbygget hukommelse, så du løber aldrig tør for plads.
Musikafspilleren er nice, og kameraet går an, så længe du ikke forventer superskarpe 10 megapixel billeder.
Ellers kan den alt det, en smartphone kan - wlan, håndskriftsgenkendelse (hvis man er til sådan noget) og så kan man installere utallige programmer på den, da den kører på symbian.
Dog kan den være lidt sluggish performance-mæssigt, men det ligger man aldrig mærke til, medmindre man virkelig presser den.
Så hvis du vil have en mobil, der kan det samme som alle de andre dyre smartphones, uden at brænde hele din opsparing af, så er w960i et ganske udemærket valg.
Svinet har 8gb indbygget hukommelse, så du løber aldrig tør for plads.
Musikafspilleren er nice, og kameraet går an, så længe du ikke forventer superskarpe 10 megapixel billeder.
Ellers kan den alt det, en smartphone kan - wlan, håndskriftsgenkendelse (hvis man er til sådan noget) og så kan man installere utallige programmer på den, da den kører på symbian.
Dog kan den være lidt sluggish performance-mæssigt, men det ligger man aldrig mærke til, medmindre man virkelig presser den.
Så hvis du vil have en mobil, der kan det samme som alle de andre dyre smartphones, uden at brænde hele din opsparing af, så er w960i et ganske udemærket valg.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.