mboost-dp1
Nyt gfx kort til WoW
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hejsa!
Jeg spiller stort set kun WoW, og har pt et GeForce 8500 GT, og det kan efterhånden ikke trække det længere. Hvad skal jeg kaste penge efter, regner med at jeg kommer langt for 750,- når ikke jeg skal spille Crysis eller andet i max? Alternativt må det også godt koste lidt mere, hvis det skal kunne følge med min næste spand, som bliver en i7 930 - har bare ikke besluttet mig for endnu hvornår jeg gider opgradere, da farten på alt andet end WoW er OK her og nu!
Jeg spiller stort set kun WoW, og har pt et GeForce 8500 GT, og det kan efterhånden ikke trække det længere. Hvad skal jeg kaste penge efter, regner med at jeg kommer langt for 750,- når ikke jeg skal spille Crysis eller andet i max? Alternativt må det også godt koste lidt mere, hvis det skal kunne følge med min næste spand, som bliver en i7 930 - har bare ikke besluttet mig for endnu hvornår jeg gider opgradere, da farten på alt andet end WoW er OK her og nu!
Bundy (3) skrev:Da det er et 8500GT vil du nok mærke en forskel, men WoW er langt mere afhængigt af CPU end GPU - Så i virkeligheden burde du nok spare op til en ny CPU ;)
Det er vist nok ikke så meget mere, de har gjort virkeligt meget for grafikdelen i cata. Men ja det er stadigt CPU tungt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.