mboost-dp1
Passer Hardwar/et/ene sammen? v.2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Grunden til at jeg laver et nyt indlæg nu er at jeg har skiftet nogle få af delene ud og at det gir lidt bedre overblik når der er færre posts :)
Jeg skal konfirmeres næste uge, og til en go konfirkation hører en ny computer...
jeg har fundet noget lækkert på SHG.dk og vile egntlig bare høre om der er nogle kloge hoveder der kan se det.
Jeg tror selv det passer, men jeg vil godt lige være helt sikker
Indkøbskurven
der er en fejl på newz lige for tiden så hvis i vil se infoBoxen for en vare kommer den med en forkert URL:
link.asp/?goto=infobox&varenr=2090218&ref=indkobsliste
som i så skal lave om til denne:
shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2090218&ref=indkobsliste
fejlen er at der ikke står "shg.dk/" forrest, og at der er en "/" før spørgsmålstegnet...
Nå... lang smørre nogen der kan tjekke om det passer sammen? :)
Jeg skal konfirmeres næste uge, og til en go konfirkation hører en ny computer...
jeg har fundet noget lækkert på SHG.dk og vile egntlig bare høre om der er nogle kloge hoveder der kan se det.
Jeg tror selv det passer, men jeg vil godt lige være helt sikker
Indkøbskurven
der er en fejl på newz lige for tiden så hvis i vil se infoBoxen for en vare kommer den med en forkert URL:
link.asp/?goto=infobox&varenr=2090218&ref=indkobsliste
som i så skal lave om til denne:
shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2090218&ref=indkobsliste
fejlen er at der ikke står "shg.dk/" forrest, og at der er en "/" før spørgsmålstegnet...
Nå... lang smørre nogen der kan tjekke om det passer sammen? :)
Okay og her er linket til indkøbskurven:
http://shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=DKCGIV97...
og Nej det er ikke newz's fejl det er Shg's :)
http://shg.dk/kundecenter/cart_ext.asp?id=DKCGIV97...
og Nej det er ikke newz's fejl det er Shg's :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.