mboost-dp1

printer valg

Gå til bund
Gravatar #1 - Dr.pikkuk
1. nov. 2010 07:16
mojn!

Jeg skal bruge en hjemmeprinter, til varetagelse af dagligdagsprint, occasional foto print og lign. Jeg printer ca en 10-20- sider om ugen, så det er altså ikke det store.

Jeg har indtil nu altid benyttet HP printere - de billigste. Men jeg synes at det altid kommer til at koste en formue når jeg skal købe nye patroner, og uoriginale patroener har jeg dårlig erfaring med.

Nu har jeg kig på denne printer:
CANON pixma mg6150

som koster i omegnen af 1300-1400,-

Kunne nogen tænke sig at dele nogen erfaringer, råd eller andet med mig - om printere generelt, eller CANON - måske har nogen erfaringer med den specifikke printer?

mvh. Pikkuk

Edit: URL
Gravatar #2 - Bundy
1. nov. 2010 11:29
Printere sutter pik i helvede. The end.

OT: Well - Du kan jo tjekke pris/ml ud på blæk indkøb

Noget at kigge efter er også om:

Printeren vil skrive sorte prints selvom den er løbet tør for f.eks gul? Der er ikke noget der pisser mig af mere end end det.

Er der seperate blækpatroner så man ikke skal skifte alle farver
hver gang en løber tør?

Hvor stort et "startup" forbrug har printeren?
Jeg mener at man kan finde info om dette diverse steder, og det er min erfaring at der er stor forskel på hvor meget blæk printeren smider ud, hver gang den starter op - HP printere er især slemme til dette.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login