mboost-dp1

Rat til Playstation 3

Gå til bund
Gravatar #1 - Mohr87
20. dec. 2010 01:40
Hej med jer.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet for at finde det bedste rat incl pedaler til PS3.
Det jeg helst vil have er:
http://www.fanatec.de/html/index.php?id=240&la... - men det får jeg ikke plads til foreløbig!! :(
Derfor spørger jeg nu: hvad har I, hvad kan i anbefale, hvad kan i fraråde osv. osv. osv.

1. Det skal primært bruges til GT5 på PS3.
2. Pris er ikke et spørgsmål!

Takker på forhånd for jeres svar!
- jeg gi'r en øl i lufthavnen :)
Gravatar #2 - Smoug
20. dec. 2010 07:36
Vil råde dig til først at ringe til Body Scan. Så du kan få lavet et 3d scan af dig selv.

Derefter ringer du til Logitech, og beder dem lave et custom made rat til dig, ud fra dine mål du har i dit 3d scan.

Hvis de nægter så siger du bare:
Mohr87 (1) skrev:
Pris er ikke et spørgsmål!
Gravatar #3 - MiniatureZeus
20. dec. 2010 08:21
Det officielle GT5 rat kommer her til januar/februar..
Gravatar #4 - paradise_lost
20. dec. 2010 10:14
Hvordan er jeres erfaringer med rat til GT5. Min far har købt Logitech G25, udekukkende til GT5 men klager helt vildt over det. Han siger at man skal dreje helt vildt på rettet for at lave de mindste sving.

Er det bare min far der ikke kan finde ud af at sætte det op ordentligt?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
20. dec. 2010 17:59
paradise_lost (4) skrev:
G25

Jeg har prøvet G25 hos en blockbuster eller elgigant, og var mildest talt skuffet over både bygge/samle-kvalitet, men også vibrator feedback, som var meget kedelig og svag.
Kan ikke lige genkende det med, at man skal dreje meget for at dreje i spil (prøvede rattet sammen med NFS Shift på en X360 mener jeg)..
Gravatar #6 - rasmusssen
21. dec. 2010 14:46
G27 ?
Gravatar #7 - Plimmer
22. dec. 2010 10:24
MiniatureZeus (5) skrev:
Kan ikke lige genkende det med, at man skal dreje meget for at dreje i spil (prøvede rattet sammen med NFS Shift på en X360 mener jeg)..

G25 virker ikke på Xbox, så det tvivler jeg på. :)
Gravatar #8 - MiniatureZeus
22. dec. 2010 11:42
Plimmer (7) skrev:
G25 virker ikke på Xbox, så det tvivler jeg på. :)

Skrev jo også jeg ikke var sikker, så det kan sagtens havde været en ps3 :) Er i hvert fald lang tid siden (lige da Shift udkom) jeg prøvede det..

Jeg kunne selv rigtig godt tænke mig et rat til min PS3, men kan ikke finde en måde hvorpå jeg kan sidde ordentligt, både med rat og pedaler, uden at skulle ud og købe et stort monstrum af et stativ.. :(
Gravatar #9 - laspe18
22. dec. 2010 11:45
Måske det en PS3 ting. G25 virker fortrinligt til PC, og man kan med det medfølgende software (eller in-game i de fleste spil) justerer det så det passer ens præferencer.

Jeg kan hvert fald ikke genkende kritikken.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login