mboost-dp1
Rensning af touchpad
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Jeg er muligvis kommet til at spilde en hvidlig substans ned i min touchpad så den ikke virker mere. Så derfor vil jeg prøve at rense den, Men hvad skal jeg bruge til at fjerne tandpastaen med?
Jeg tænker at jeg vil prøve at ligge den "i blød" i sprit, men kan den godt tåle det? Eller skal man bruge vand? Og kan man godt bruge almenenligt vand eller skal det være noget fancy demineraliseret noget???
Jeg tænker at jeg vil prøve at ligge den "i blød" i sprit, men kan den godt tåle det? Eller skal man bruge vand? Og kan man godt bruge almenenligt vand eller skal det være noget fancy demineraliseret noget???
sissy (1) skrev:hvidlig substans
sissy (1) skrev:tandpastaen
Har også tit gået i skole med "tandpasta"pletter nederst på tshirten..
you discust me
WD40?
Ej, plejer selv at rense min skærm med et stykke køkkenrulle med en anelse (kun en anelse) glasrens på, og har da også lige kørt samme let hen over touchpadden eller andet fedtet plast på min bærbare og det har virket fint. Men så igen der er forskel på "tandpasta" og fedtede håndsvadsaflejringer og lign.
Ej, plejer selv at rense min skærm med et stykke køkkenrulle med en anelse (kun en anelse) glasrens på, og har da også lige kørt samme let hen over touchpadden eller andet fedtet plast på min bærbare og det har virket fint. Men så igen der er forskel på "tandpasta" og fedtede håndsvadsaflejringer og lign.
reefermadness (8) skrev:Et stykke lokumsrulle eller en klud med lidt opvaskemiddel og vand på gør underværker..
Lokumsrulle er generelt godt til at fjerne den slags likvider.
onetreehell (10) skrev:Hvordan kan man sætte en hel touchpad i blød?
Tja, hvis ikke du har en køkkenvask, der er stor eller høj nok, findes der en masse i Silvan, man kan købe. Alternativt, køb en netbook; der kan være 3½ MSI Wind stablet i en opvaskebalje.
Held og lykke med dine fremtidige impulskøb.
Systran (11) skrev:onetreehell (10) skrev:Hvordan kan man sætte en hel touchpad i blød?
Tja, hvis ikke du har en køkkenvask, der er stor eller høj nok, findes der en masse i Silvan, man kan købe. Alternativt, køb en netbook; der kan være 3½ MSI Wind stablet i en opvaskebalje.
Held og lykke med dine fremtidige impulskøb.
Havde nu bare tænkt mig at åbne computeren og tage touchpaden ud. Men kan godt se at det da er meget nemmere bare at ligge hele computeren i blød, så bliver den også renset :s
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.